Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• Gos

hoi,

elk paneel heeft (volgens mij een blauw) hoekje. de ene links onder de andere rechts onder etc.

die kun je kapot schieten.

na een tijdje komen er geen panelen meer en kun je door lopen.

succes.

Greetz,

Gos

• flavius

Thx Gos, ga het meteen ff proberen.

PS weet je of er een code is voor “max life” voor INfernal??

Gr,

Flavius

• Gos

np Flavius.

volgens mij is er geen cheat die een ‘God mode’ activeert, maar dat zou je ook niet moeten willen.

je loopt dan door het spel alsof het een film is.

zonder cheats beleef je het spel echt.

maar okay, dat is ook maar een mening :)

Greetz,

Gos

• flavius

Gelijk heb je. Hij is inderdaad wel spannender zonder cheats. Wel moeilijk op sommige stukken. We gaan zien hoever we komen zonder cheats.

Laters!

Fla

• Gos

het is mogelijk om het zonder cheats te doen.

ik aan het begin van de avond de game uit gespeeld :D (zonder cheats)

mocht je nog ergens vast lopen dan help ik je graag. (een post met een screenshot werkt makkelijker)

Greetz,

Gos

• flavius

Ik zit nu vast in het riool, waar je die 4 kranen open moet draaien en het water onder je wagzakt. Ik weet niet hoe ik hier verder moet.

Er is een deur waarachter een trap naar beneden loopt, maar ik weet niet hoe ik de deur moet open maken.

Kun je me helpen?

Fla

• Gos

hiervoor moet je opnieuw de blauwe dingetjes op de hoeken kapot schieten. dan kun je kamers in en alle kranen open draaien.

let wel op een aanval die jou open gedraaide kraan weer dicht draait.

deze aanvaller (met soort plasma wapen) krijg je dood door op hun flessen op de rug te schieten.

succes.

Greetz,

Gos

• Roy

Ja, die dudes met die flessen zijn echt rottig….

Zeg, ik kom nog steeds niet verder bij die hekken met die dubbele teleport (gelijk in het begin van Missie 3)

Kun je me zeggen waar ik ongeveer moet teleporten?

• flavius

Sorry dude, ben zelf nog in missie 2 bezig. Kan je dus niet helpen.

Fla

• flavius

Zover was ik al, maar nadat ik dit allemaal gedaan heb kom ik niet verder. Ik moet er ergens uit kunnen, maar weet niet waar/ hoe.

Misschien kun je me hierbij helpen.

Gr,

Fla