Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• flavius

Ben er al doorheen.

Nu heb ik Elena gedood en ben de fabriek ingelopen. Ik sta op de bovenste verdiepimg en in het midden staat een plateau met een dikke buis erdoorheen. Hier kom ik niet verder. Moet ik naar beneden? Hoe kom ik beneden?

Kan iemand me helpen???

Thx,

Fla

• Gos

je gaat gewoon in het midden staan en geeft twee teleport opdrachten voor beide consoles.

zodra je teleport begint activeer je de console en drukt op je rechtsmuis knop.

hiermee loopt het proces wel door terwijl jij wakker wordt bij de tweede plek. hier activeer je de console ook en gaat de poort open.

succes.

Greetz,

Gos

• Snofsky

zit ik ook wat vast, denk ik. Maar ik heb net ontdekt dat ik ook personen die ik beneden heb neergeknald naar boven kan krijgen met die ‘blauwe krachten’…. Lekker terug veel munitie en leven !

Vanavond zoek ik verder hoe ik hier verder moet geraken… Ik heb al een zijmuur gevonden waar ik op kan klimmen maar ik geraak er niet over… Ik heb al torens gebouwd met tonen om dan ergens over te springen maar ook dat lukt niet… Zien wel verder.flavius schreef:

>

> Ben er al doorheen.

> Nu heb ik Elena gedood en ben de fabriek ingelopen. Ik sta op

> de bovenste verdiepimg en in het midden staat een plateau met

> een dikke buis erdoorheen. Hier kom ik niet verder. Moet ik

> naar beneden? Hoe kom ik beneden?

> Kan iemand me helpen???

>

> Thx,

>

> Fla

• Gos

waar zit je precies vast?

post anders ff een screenshot.

Greetz,

Gos

• Snofsky

nee, prima … teleporten naar switch … nu gauw verder gaan… Merci van je dagelijkse zorgen.

• Gos

lol :)

• Snofsky

Is het je al gelukt met die dubbele teleport ? Mij anders wel… Leuk die missie 3 met al die landmijnen…

• Gos

ik heb hem al uitgespeeld.

later krijg je ook nog een 3 dubbele teleporter :)

• flavius

Ik zit nog steeds vast in missie 2. Ne waneer ik de fabriek inloop. Met al die roosters onder mij en dat rare ding in het midden van de hal.

Ik kan nergens heen!!!!

Help!!!!

F