Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• Snofsky

Dat zal ik eens rap proberen dan. S.T.A.L.K.E.R. moet dan maar even wachten vanavond… ;)

• Richard aka The Game Addict

heel makkelijk klik op TRANSPORTEREN + INFERNO en houid dat ingedrukt

draai je snel om naar de computer en druk op DEACTIVEREN!

• Richard aka The Game Addict

Ik heb nu een probleem bij de baas die ik niet klapot krijg wat doe ik fout?

Na het laser puzzeltje moet ik een baas met shield killen

1 : ik schakel alle lichten uit en hij schiet in t donker.

2: ik kan nog steeds het shield niet doorbreken.

3: ik ga dood omdat ik geen kogels meer heb en hij wel.

• Gos

en hier zit ik ook al een week vast. erg vervelend, dus als iemand het antwoord weet :D

• tjerk

Je moet special attack gebruiken tegen deze boss, eerst alle lichten kapot schieten zodat je weer mana krijgt en daarna een paar keer special attack (rechter muisknop) dan zal het lukken.

• Gos

bedankt Tjerk.

het is gelukt :)tjerk schreef:

>

> Je moet special attack gebruiken tegen deze boss, eerst alle

> lichten kapot schieten zodat je weer mana krijgt en daarna

> een paar keer special attack (rechter muisknop) dan zal het

> lukken.

• ronny

WEET IEMAND HOE JE BAAS 2 DOOD KRIJGT

• Rob

Je moet ook de lamp achter hem stuk schieten…deze zie je wat moeilijker

• kooi

Hoi,

En ik zit in mission 2 (nadat de dame me een fijne dood wenste) vast. Wil een deur in waarachter een trap omhoog gaat, maar heb geen acces card. Weet iemand hoe ik door die deur kom?

• Gos

is dat op het punt waar je die rare mannetjes tegen komt met die laserstralen?

die ruimte kun je volgens mij binnen komen door eerst in de 4 overige kamers een kraan op te draaien, voordat je naar binnen kunt moet je de 4 hoeken kapot schieten van de ‘deur’.

maar ik kom telkens leven te kort want ik krijg die gasten met die laserstralen niet dood. de eerste kon ik met een raket door krijgen maar die zijn op :D