Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• Gos

love u to ;)

hahaha

• kooi

Weet iemand hier dan hoe ik die verdraaide professor Wolf kan verslaan? Hij vliegt nu de hele tijd achter me aan en jawel, schiet op me. De hond! Ondertussen draait de vloer. What to do???? Waar moet ik op schieten. Help wante!

• Roy

Hoi,

Ik zit vast nog iets voor de proffessor…Ik heb net de opdracht gekregen om hem te vinden en te stoppen. Nu ga ik dat doen, en op een gegeven moment kom ik bij trappen terecht (Na wat gas)..Dan kom ik boven en dan stuit ik op een hek met een kapotgeslagen control panel….Weet iemand wat ik hier moet doen??

• Gos

moet je daar geen code aflezen?

of was dat ergens anders?

post/mail anders even een screenshot. dan kan ik je wel verder helpen.

we zo niet precies waar je bent.

Greetz,

Gos

• Roy

nu heb ik een ander probleem…Ik ben erdoor, maar ik zit nu in een ruimte met een grote buis in het midden (als je door de duer gaat waar langs staat Section B)….Hoe kom ik verder naar beneden want ik zit in het bovenste gedeelte…

• Gos

Screenshot van Roy:

dit is een moeilijk stuk om uit te leggen maar je moet sowieso jezelf teleporten naar het midden van het plateau, daar kun je een knop activeren en dan verplaatst het plateau zich naar een hogere of lagere verdieping.

ik weet niet meer precies hoe vaak maar dit moet je meerdere malen doen.

uit eindelijk zul je dan beneden uit komen.

ik kan het niet echt duidelijker uitleggen omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik dat stukje gespeelt heb. wellicht kan iemand anders het beter/vollediger uitleggen.

Greetz,

Gos

• Roy

Nu zit ik vast bij Wolf…Ik schiet de gele buizen kapot, maar dan???

Wat moet je dan kapot schieten???

• Roy

Ok, ik post hethier effe voor de duidelijkhed, dan weet iedereen die hier vastkomt het:

how to defeat wolf in 3 steps:

1. Schiet de gele buizen kapot

2. Teleport de bollen die in het midden draaien eruit

3. Schiet Wolf van achter (de groene flessen op zijn rug motten kapot) met Infernal Shot

Als je weet hoe je verder komt na Wolf, dan hoor ik het graag want daar zit ik weer vast (rotspel :P)(Met die dubbele teleport)

• Gos

teleport je naar beide consoles. activeer de console waar je het eerst

bij staat en klik dan 1x op de rechtermuis knop. hiermee gaat de actie

wel door bij het eerste console terwijl jij de tweede kan activeren.

Greetz,

Gos

• flavius

Hoi jongens,

Ik zit vast in de katedraal waar di rode energieschilden op je afkomen. Wat moet ik hier doen. Ik kom niet verder. Help!!!