Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• Snofsky

Hey Gos … tof dat jij het al uitgespeeld hebt en ons wat wil helpen. Ik zit nu ergens aan die mega grote bal en daar staan 4 palen met een knop op met de letters Pull. Lijkt me duidelijk maar helaas regageert er geen één. Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn mana dat maar 4 meer is.

Is mijn vermoeden juist ?Gos schreef:

>

> ik heb hem al uitgespeeld.

> later krijg je ook nog een 3 dubbele teleporter :)

• Gos

nee, je moet ze 1 voor 1 activeren.

volgens mij moet je beginnen met rechts achter. (als je met je rug naar de deur staat)

volgens mij branden er ook rode lampjes op deze ‘knoppen’ en is de gene die actief is groen.

je hebt in ieder geval geen mana nodig.

mocht het niet lukken dan hoor ik het graag.

anders ook trouwens :)

Greetz,

Gos

• Snofsky

Ben even vanaf autosave opnieuw begonnen…. Inderdaad staan er rode lichtjes op . Maar geen enkel is rood (zie screenshot : http://www.lernosmet.be/warez/nogreen.jpg)

• Gos

leuke screenshot :)

dus de rechts achter is ook niet te gebruiken?

is er miss in dezelfde ruimte als deze bal een console waarmee je deze 4 knoppen kunt activeren? (of in de ruimte ervoor?)

ik kan het me niet meer precies herinneren hoe ik hier langs ben gekomen.

lukt het dan nog niet stuur me dan ff de save game. dan kan ik ingame even kijken.

hink@zoutkamp.net

Greetz,

Gos

• Gos

je moet wel eerst de achter klep open gooien :D

die kun je activeren d.m.v. meteen rechts als je het ruim binnen komt.

zie ook:

• Gos

leuke zin :D

"die kun je activeren d.m.v. meteen rechts als je het ruim

binnen komt."

voor de duidelijkheid:

Die kun je activeren d.m.v. van de console meteen rechts als je het ruim binnen komt :P

• Snofsky

Mega merci…

Ik moet dus echt beter kijken !

• Gos

klopt :P

• finisher

het is niet egt teleporteren maar dat je naa een paars seconden weer terug gaat naar je oude plek

je moet je voorbij de lasers teleporteren met Q en dan richten tegen de muur aan en dan sta je voorbij de lasers voor maar een paar seconden en binnen die seconden moet je je omdraaien en naar controlpanel gaan en dan E ingedrukt houden

en dan gaan de lasers uit en je komt weer terug op de plek waar je was voor het teleporteren maar je hebt geen lasers meer :

• flavius

Kan iemand mij vertellen hoe ik een screenshot kan maken om te posten?

Greetz,

F