Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

totem tribe

  • martine

    Hallo

    Zou iemand mij kunnen helpen met totem tribe zit volledig vast moet op het mist eiland een bliksem sleutel hebben om verder te geraken maar vind die nergens.

  • Sanne

    Deze vraag kun je beter op games.prikpagina.nl stellen!

  • martine

    oke bedankt

  • Skatalite

    Op het mist eiland moet je goed kijken naar donkere gangetjes in de wolken. Er zit een gangetje dicht bij het raadsel vierkant met de lichten en als je daarvan links omhoog gaat nog eentje in de gang omhoog aan de rechterkant. Daar vind je de bliksemsleutel.

    Succes!

  • lottexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Hoi,

    ik zit ook vast want bij dat heksen eiland moet je wortels verzamelen nou heb ik er al heel veel ik hoef er nog maar 1 maar die kan ik nergens vinden wil iemand mij helpen???

  • winkie

    waar vind ik alle onderdelen voor eenwerkplaats te kunnen maken,vind er maar 4

  • moos

    Ik zit vast op worship island heb verdediging gebouwd van al het fruit 11 stuks, moet ik nog wat met die ruines zoja wat. Wie kan mij helpen.

    Groetjes moos

  • BW

    Kijk maar eens op deze site. Hier zul je ver mee komen ! Niet alleen voor totem tribe maar voor veel spelen.

    http://totemtribe.casualgameguides.com

  • pop

    Ik zit vast op misteiland en kom niet bij de bliksemsleutel wie kan mij helpen

  • pop

    kan je me verder helpen je bent duidelijk al voorbij misteiland