Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

totem tribe

  • Mathilde

    Hoi,

    Ik zit vast op misteiland, ik kan niet alle 4 de lantaarnbollen vinden om het zo eventjes te zeggen. ik sta bij dat ding met 4 bollen waarvan er maar 2 branden. Verder weet ik de nadere niet te vinden. Kan iemand me helpen?

  • Dphne

    hey ik zit nu aan level 9

    maar ik raak niet verder ik weet niet waar die houtskolen liggen.

    heb er 4 en moet ng 1 vindn! help :S

    x

  • Eric

    Je moet de zwarte vogels neerschieten.

  • els

    ik was op misteiland en kreeg de melding dat ik level voltooid had en of ik verder wilde naar ander eiland. ik kwam op eiland om de wolvenstam te zoeken en verslaan. daar was ik net in begonnen en sloeg het spel op…dacht ik. maar nu ik weer in wilde loggen kom ik op de plattegrond van de eilanden en zie eiland van hoofdstuk 13 er dus niet bij staan….

    wat te doen?

  • Masja

    Van links naar rechts de ballen nummeren. Van1 t/m 7.

    5 3 2 4 6 7 5 3 1 2 4 6 5 3 4.

    Wie weet hoe je de kristallen kan vernietigen?

  • boemer

    Hoe kom ik op het eiland van de verloren tempel wat ik ook doe kom er niet op

  • Haze

    Ik ben op het allerlaatste eiland van Totem Tribe en moet nu de Totems plaatsen.

    Ik heb alle Totems al geplaast behalve de Totem van de Aap.

    Ik kan het juiste voetstuk niet vinden.

    Wie wil mij helpen?

    Ik raak niet verder en wil graag het spel uitspelen.

    Groetjes.

  • paul

    Ik kom niet verder op het eiland met de kristallen grot blijf steken bij het hoofd doel, kan et niet verslaan. Weet iemand hoe je hem kan verslaan

  • ank

    weet iemand hoe ik de vuurtorens laat branden en die druppel vindt voor de schat

  • gerdien

    Ik blijf maar op dat eerste eiland zitten en heb 4 schilden gevonden en een ventiel wat moet ik verder doen zit een beetje vast:S