Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

totem tribe

  • marjon

    ben aangekomen bij vernietigen van de kristal maar kan de laatste twee paarse kristallen niet doen een is met de wit-zwarte ballen en de andere met de paarse kleine dozen .

    wie snapt dit????????

  • linda

    How to find every single item:

    ——————————

    Go to your folder: Totem Tribe/date/texture/game/item. You'll find “.png” images

    of the items. Open them in GIMP or Paint and change the background to a red or

    pink and save. Start the game. You'll be able to find the items quite quickly

    then. In later levels you'll search for crystals. They can be found in sub-folder

    “structure” instead of “item”.

    Vertaling:

    Hoe vind je losse items? ( je kent het wel, je moet bv 25 botten zoeken en je kan er maar 24 vinden… Hierbij een zeer goed werkende tip )

    Sluit ten eerste het spel volledig af.

    Ga dan naar die plek waar je t spel opgeslagen hebt op de schijf, en open dan het volgende:

    Totem Tribe/date/texture/game/item ( in latere levels moet je kristallen zoeken, deze staan in de map STRUCTURE en niet in items ).

    Hierin zie je alle items die je moet vinden… Je kan een item openen met Paint, en dan de achterkrond kleur veranderen naar bv Rood of Roze.

    Als je dit gedaan hebt moet je opslaan klikken ( ctrl+s ) NIET opslaan als.

    Je plaatje is bewaard zoals jij m gemaakt hebt.

    Start dan het spel en je zult zien dat het een stuk makkelijker word.

  • Linda

    Marion,

    In het spel bevinden zich ( ik dacht) 5 van die kleine paarse “paaltjes”. Als je hier op klikt zie je dat er een paars wolkje boven verschijnt, Dit is goed. Je meot op alle 5 de paaltjes klikken ( wel snel paaltjes zoeken, want ze blijven niet superlang met hun wolkje “branden”)

    Over die zwart en witte ballen kan ik je niet helpen.. kom er zelf ook niet uit. Weet al wel dat de zwarten naar de witte kant moeten en andersom.

    Misschien heb jij iets aan deze link?

    http://totemtribe.casualgameguides.com/games/guide/game_guide.cfm/filen&21/game_id&3732/

    marjon Schreef:

    ——————————————————-

    > ben aangekomen bij vernietigen van de kristal maar

    > kan de laatste twee paarse kristallen niet doen

    > een is met de wit-zwarte ballen en de andere met

    > de paarse kleine dozen .

    > wie snapt dit????????

  • Linda

    even een edit van mijn berichtje: ( wist eerst ook niet hoe die ballen werkte, nu wel. )

    >Hoi Marion,

    >

    > In het spel bevinden zich ( ik dacht) 5 van die

    > kleine paarse “paaltjes”. Als je hier op klikt zie

    > je dat er een paars wolkje boven verschijnt, Dit

    > is goed. Je meot op alle 5 de paaltjes klikken (

    > wel snel paaltjes zoeken, want ze blijven niet

    > superlang met hun wolkje “branden”)

    >

    > Dat spel met die zwart witte ballen heb ik de volgende oplossing:

    Nummer de ballen 1 t/m 7 ( begin links bovenaan met 1, dan kom 4 recht onderaan en dan komt 7 rechts bovenaan )

    klik nu in deze volgorde op die ballen:

    5 3 2 4 6 7 5 3 1 2 4 6 5 3 4

    > Misschien heb jij iets aan deze link?

    > http://totemtribe.casualgameguides.com/games/guide

    > /game_guide.cfm/filen&21/game_id&3732/

    >

    >

    > marjon Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > ben aangekomen bij vernietigen van de kristal

    > maar

    > > kan de laatste twee paarse kristallen niet doen

    > > een is met de wit-zwarte ballen en de andere

    > met

    > > de paarse kleine dozen .

    > > wie snapt dit????????

  • koala bear

    Wij hebben het spel al div. malen gespeeld inkl. de verloren tempel maar als we het üit gespeeld“hebben komen we niet verder als 90% van het spel en we kunnen de wieg van het noorden niet helemaal ”blank"maken .

    wie kan ons helpen hoe we het verders moeten doen.

  • kaka

    hoi ik wil 10000 level jij kant astublif

  • karrin

    Hallo allemaal,

    Ik speel het spel via Zylom en die truc van het opgeslagen spel inkleuren om sneller vruchten etc te vinden lukt nu.

    Ik ben nu bij level 18 geloof ik, dat ik al die beelden fruit moet offeren. Heb hem nu voor de tweede keer opgestart want ik kan de 12e annanas niet vinden, is er ergens een geheimzinnig plekje. Zoek me zuf, hopenlijk weet iemand iets.

    Groet karin

  • marjontervoort

    WAAR EN HOE MAAK IK IJSTORENS EN IK KAN TWEE BLIKSEMFLITSEN OOK NIET VINDEN???????????HELP

  • geke

    Ik moet nog 20 gems vinden. Ik heb de gems een andere kleur gegeven maar toch vind ik ze niet.

    heeft iemand een tip???

    waarschijnlijk op misteiland of het eiland zonder verkenners omdat daar nog een groot gedeelte zwart is.

  • wilma

    geke Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik moet nog 20 gems vinden. Ik heb de gems een

    > andere kleur gegeven maar toch vind ik ze niet.

    > heeft iemand een tip???

    > waarschijnlijk op misteiland of het eiland zonder

    > verkenners omdat daar nog een groot gedeelte zwart

    > is.

    heb je alle puzzels opgelost. op eiland 19 is nog een puzzel je moet de lantarens laten branden in deze volgorde rood,blauw,geel paars en groen.

    dan verschijnenen er 3 schatkisten gevuld met allemaal gems . misschien zijn dit de ontbrekende