Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plant tycoon pc

• Jeroen

Als er een zaadje naast ligt wilt dat zeggen dat je 2x op de pot hebt gedrukt. Je kunt dan zien wat voor zaadje je voor die plant hebt gebruikt.

Lees dit stukje eens door, dan weet je ongeveer alles over het spel:

http://www.casualgameguides.com/games/guide/game_guide.cfm/game_id&2602/

• kim

hallo allemaal,

ik denk dat ik een probleem heb, heb namelijk 1 van de zaden gekocht, maar heb hem verkocht zonder af te wachten of ik nieuwe zaden kreeg. Er verschijnt geen nieuwe meer om te kopen, weet iemand of dit nog komt of dat ik helemaal opnieuw moet beginnen?

• ine

Hallo

Iemand al erachter gekomen hoe je die speciale planten kunt kweken

groetjes ine

• Ricky

Hoi Ine,

Ik heb er 1. De Fourpetal Maple. Die krijg je door een Jalapa Maranta met

een citrus ball cactus te kruisen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,

Ricky

• annie

als er een zaadje naast de pot ligt,dat laat alleen zien welk zaadje je in die pot hebt gedaan.

• inge

ik heb 3 magische planten ontdekt

alleen met welke planten ik dat gedaan heb weet ik niet meer

super gaaf spel

gr inge

• Jeroen

Hier kun je een helper downloaden. Scheelt veel tijd bij potten van planten, water geven e.d.:

http://minutegamer.wordpress.com/2007/09/07/scripted-plant-tycoon-helper-10/

en nogmaals: Als je een plant hebt gepot, verlaat dan het spel en zet je klok van de PC een uur vooruit. Dan heb je meteen een volwassen plant :-)

• Joo

Hoi,

Als je een zaadje naast de pot ziet liggen betekend dit dat je dubbelklik op de pot heb gedaan. Wanneer je namelijk dubbel klikt zie je wat voor zaadjes er een de plant gaan komen.

• Wilja

Ik heb nu 5 “gouden” planten:

1.Spotted Astera + Fourpetal Maranta = Rosaceae Fern

2.rosaceae fern + spotted Reptans = Nox Orchid

3.Aureus Maple + Citrus Rare Oak = Mela Rare Oak

De andere beide weet ik niet meer hoe ik die gekregen heb, maar dat zijn:

Fourpetale Maple (maar die staat hierboven) en

Fabled Lemonbush.

Groetjes, Wilja

• Wilja

Als je een plant bestoven hebt geeft hij 3 tot 5 zaden. De eerste gebruik ik om een nieuwe plant te maken, soms bewaar ik de 2e nog even om later te kunnen zien wie zijn “ouders” waren, maar de rest gooi ik in de prullebak (trash). Die leveren me dan ook nog weer geld op. De eenvoudige 1 dollar, maar sommige ook wel 10 dollar per stuk. En al die kleine beetjes tellen ook nog goed aan om aan extra geld te komen.

Groeten, Wilja