Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plant tycoon pc

• carla

wat ik me nu afvraag is dit. ik doe 2 verschillende zaden elk in een pot, zet de pc tijd een uur vooruit, dan zijn de planten volgroeit, dan bestuif is ze met de twinkel spul aan de zijkant

is dat dan bestuiven??? want dan krijg ik andere zaden, als ik allemaal de zelfd zaden in een pot doe (apart natuurlijk) dan krijg ik de zelfde soort planten en zaden terug (geloof ik)

ben het spel nu 3 keer opnieuw begonnen dit omdat ik door had hoe ik sneller geld kon verdienen, ook bewaar ik elke nieuw zaad maar nu zitten mijn bakken bijna vol, heb al meer dan 160 zaden (verschillend)

wie kan mij vertellen of ik het goed doe, vind het een machtig mooi maar vreselijk verslavend spel

groeten carla

• monaliza

Als je twee verschillende zaden in verschillende poten doet en dan de enen met de andere bestuift krijg je andere zaden. dat klopt.

Als je de zaden bestuift met de zelfde zaden dan krijg je ook de zelfde zaden terug klopt ook.

Ik zelf vond het spel ook heel verslavend en ook ik heb hem al een paar keer over gedaan om het steeds beter te krijgen. Ik heb er inmiddels ook al heel veel. Heb ook alles opgeschreven welke met welke ik het gemengd en welke er uit is gekomen.

Heb het allemaal verwerkt in een EXEL document.

• Renee

gebruik artmoney of een cheat engine(btw, als je ze niet snapt email me…)

• Angie

Even een tipje tussendoor…zorg ervoor dat je de spotted bloemen altijd bewaart (Deze zijn namelijk niet door kruisbestuivingen te krijgen. Of je moet bij toeval de spotted krijgen bij de gekochte zaden( de goedkoopste)

Dit geldt overigens ook voor de reptans planten.

groetjes Angie

• Jeanine

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je een pipe cactus krijgt, ik ben het vergeten op te schrijven.

groetjes

Jeanine

• Linda

Hallo Jeanine,

een pipe cactus krijg je door een ball cactus te kruisen met een maple.

succes

• Jeanine

Hallo Linda,

bedankt voor je reactie.

Nu heb ik geloof ik alle mogelijkheden gehad.

Hoe gaat het bij jou?

groetjes

Jeanine

• Bart

Je moet cheatomatic gebruiken dat is beter.

Uitleg:

1.je start je spel dan open je cheatomatic.

2.dan klik je op plant tycoon (in cheatomatic) je typt je geld in dan zet je het spel weer op je verkoopt bv. een zaadje dan krijg je geld typ het geld dat je nu hebt terug in doe dit een paar keer tot er staat cha-ching dan typ je in hoeveel geld je wilt pas op niet te veel getallen

• Ellen

hoe krijg ik daisy grass???

• jasper

Ik ben er een ongeloofelijke fan van maar een vraagje, heeft er iemand al een volledige lijst van de bloemen en hoe je ze krijgt. Ik heb alle prentjes van de bloemen en wil de volledige lijst met mijn prentjes samenvoegen om een goed inzicht te hebben.