Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SIMS 2 PSP

• noom

Ik moet nog een paar opdrachten doen maar ik weet niet hoe. dit zijn ze:

- Rescue Gimi Branko

- Hack the keypad next to the beakers locked door

- get the beakers to leave the room

- fin loki's secret patent

- dig up nervous subject's charm

kan iemand mij helpen.. als je het weet stuur dan een mailtje naar b_riann@live.nl of reageer op dit berichtje alsjeblieft!!

• noom

je moet mambo loa intimideren ofzoiets.. dan zegt ze iets en dan moet je naar de prullenbak in de wc gaan. als je hierin gaat zoeken vind je een donut.jeroen schreef:

>

> Ik moet een Donut voor duncun halen maar die vrouw achter de

> kassa zegt dat duncun hem zelf op moet halen maar van duncun

> wil dat niet van hem moet ik weer bij die vrouw halen wat

> moet ik doen??

• noom

Als je meubels enzo wilt kopen, moet je naar je huiskamer gaan en dan met de telefoon buy mode kiezen.. dan krijg je een groen vlakje dat je kan bewegen en als je dan op x drukt kan je een meubel uitkiezen/kopen.. maar weet jij misschien hoe ik de night beast kan verslaan en de vragen van Rick Wong beantwoorden?

Jennifer schreef:

>

> Hoe koop ik dingen!

> Purchase blablabla!!

> Ik kom er niet uit!

>

> mii3j@hotmail.com

• Girl

Heeyy!!

Ik heb wat hulp nodig , ik ken de antwoorden avn rick wong!!

• Girl

Heeyy!!

Ik heb wat hulp nodig , ik ken de antwoorden van rick wong niet !!

Waar kan ik die vinden of wat zijn de antwoorden!!!

• cobus

Je moet 1 pamfliet (of zoiets) voor roland kopen. En dan moet je ze lezen en je moet ze onthouden en dan die antwoorden zeggen tegen Rick Wong.

• Girl

Nu ik klaar ben met die vragen , moet ik dus naar sara gaan.Dat heb ik gedaan en ik moest de koeien dans doen (daar lijkt het op).

Maar wat moet ik nu doen ??!!!

• SIM

Hey,

als ik naar de stad ga waar er geesten zijn enzo, moet ik daar een opdracht doen “decide who you think the noghtbeast really is”. Wie is dit en hoe moet ik dit doen?

• cobus

Je moet naar de klerenkast gaan.

Dan moet je de klerenkast onderzoeken.

Als je dat hebt gedaan moet je aan de vrouw van Loki het geheim vertellen.

Dan gaat de vrouw van Loki naar de kamer.

Dan moet je ze intimideren (of zoiets).

Je hept het gehiem.

Zeg het geheim aan Loki.

Als je dat hept gedaan.

Moet je naar de deur waar die hack ding is als de deur open is dan naar binnen gaan.

Dan door de eerste van rechts.

EN KLAAR :-)

• Maini

Je moet Ten 1e die Mobiel Pakken die By de Ontplofte Garage en dan Opnemen hy heet dokter nog wat (maakt niet uit ) dan gaa je terug naar Curio shoppe dat winkeltje naast de garage en dan ga je naar Binnen en Praat je niet met Mambo loa maar die andere vrouw volgens my heet ze Bella .zei wil der Huis aan je verkopen omdat ze zelf ook weg wilt (want ze is gestresst ofsoo ze spoort niet helemaal )en dan gaa je met der praten ze verkoopt der huis voor het geld wat je hebt dan koop je haar huis en heb je geen geld meer over $0 heb je op de bank dan heb je een huis maar dan moet je nog een auto hebben en ik weet tot daar hoe je verder moet want het is moeilijk om een auto te vinden om naar paradise place te gaan dus voor de rest weet ik het niet meer