Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SIMS 2 PSP

• micky

waar ligt florica treasure ?

• micky kijk hier!!!!!!!!!!!!!!!

ik weet dat niet kun jij mij heplen welke tafel is waar di zapper is???

maar zeg welke tafel het is maar zeg niet die tafel dat naast die koejen gebrurde

• kevin

je moet bij die vrouw wat altijd door de winkel loopt daar moet je mee praten en dan selecteer je i need a place to stay dan vraagt ze er 999.999 simleons voor maar daarna zegt ze hoeveel heb je in je portemonee dan zeg je niet veel en zegt ze verkocht dan zeg je huh!? en dan zeg je deal en dan heb je een plaats om te verblijven

dan ga je naar die kerel bij de politie auto die vraagt heb je iets nodig dan selecteer je i need a ride to town dan ben je bij je nieuwe huis maar pas op in het huis zweven spoken (geesten) en die laten je schrikrn en dan gaat je sanity in een keer kelderend omlaag

• esther

hoi,

ik moet die plantjes in de tuin planten maar ik weet niet waar ik die vandaan moet halen. als ik langs het tuintje loop zie ik wel allemaal bloemen maar dan doe ik X plant en dan zegt ie dat het de verkeerde plantjes zijn.

en ik moet een ketting (ofzo) opgraven voor die annie maar waar doe je dat.. ik heb het wel hierboven ergens gelezen maar ik kan helemaal geen kerk vinden.

en er staat bij goals van de vriendschap(de laatste) invite your first roommate wat wordt hiermee bedoelt???…

ik zou graag willen weten hoe dit moet want ik kan nu niet verder…

groetjz

• esther

hej,, zou je misschien kunnen zeggen wat die antwoorden zijn?? want ik heb niet goed opgelet bij dat pamflet lezen (domme ik)

je kunt me ook toevoegen op msn lieffie_ez@hotmail.com

• esther

o als je de antwoorden weet geef ze plz ook ff aan mij:D

• 007merc

http://faqs.ign.com/articles/678/678376p1.html

Voor alle ins en outs van de sims 2, volg deze link

• Jennifer

Hoe kan ik dingen kopen?

Zoals een single object

een computer

of een art object

Hoe krijg je eigenlijk Sanity Points?

Mail me AUB

Groetjes,

Jennifer.

PS: voor vragen. Ik ben al vrij ver. Heb Dominic Maslow verslagen en heb alles onder controle. Alleen kan ik nu niet verder!

• Jennifer

Hoe koop ik dingen!

Purchase blablabla!!

Ik kom er niet uit!

mii3j@hotmail.com

• noom

Hoe red je Gimi Branko? en hoe kan je Loki's geheim vinden?

Groetjess