waar ligt florica treasure ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsje moet bij die vrouw wat altijd door de winkel loopt daar moet je mee praten en dan selecteer je i need a place to stay dan vraagt ze er 999.999 simleons voor maar daarna zegt ze hoeveel heb je in je portemonee dan zeg je niet veel en zegt ze verkocht dan zeg je huh!? en dan zeg je deal en dan heb je een plaats om te verblijven
dan ga je naar die kerel bij de politie auto die vraagt heb je iets nodig dan selecteer je i need a ride to town dan ben je bij je nieuwe huis maar pas op in het huis zweven spoken (geesten) en die laten je schrikrn en dan gaat je sanity in een keer kelderend omlaag
hoi,
ik moet die plantjes in de tuin planten maar ik weet niet waar ik die vandaan moet halen. als ik langs het tuintje loop zie ik wel allemaal bloemen maar dan doe ik X plant en dan zegt ie dat het de verkeerde plantjes zijn.
en ik moet een ketting (ofzo) opgraven voor die annie maar waar doe je dat.. ik heb het wel hierboven ergens gelezen maar ik kan helemaal geen kerk vinden.
en er staat bij goals van de vriendschap(de laatste) invite your first roommate wat wordt hiermee bedoelt???…
ik zou graag willen weten hoe dit moet want ik kan nu niet verder…
groetjz
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?