die zapper kan je krijgen bij een tafel naast dat koeien gebeure
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumskan iemand mij helpen !!.. ik ben bij dat ene dat ik die geesten uit me huis moet halen een is alweg maar die in de slaap kamer lukt me niet HELP MEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!maura schreef:
>
> JA ik die dokter zit volgens mij in een soort van bibliotheek
> en hij zit achter een boeken kast die je kan verschuiven moet
> je ff zoeken en als je iets van slimheid op 2 hebt ofzo kan
> je naar binen mariska schreef:
> >
> > Weet iemand misschien waar ik die dokter kan vinden ?
nou kijk je hebt tog een werkster in je huis nou dan moet je twee geesten weg halen de eerste in de muziek kamer heb ik al weg maar bij die in de slaap kamer
moet je iets opgraven een scarm ofzo en dan aan zijn vriendinetje geven maar ik weet dus niet waar ik die sharm ofzo moet opgraven
mijn e mail maura_banaan@hotmail.com
je moet naar je map gaan die je weer bij dat tankstation kan kopen dan moet je naar de kerk gaan daar is een begraaf plaats moet je gewoon alle graf stenen af gaan endan staat er ergens dat je iets moet opgraven dat wat je opgegraven hebt moet je aan dat meisje met die twee korte blonde staartjes annie ze wrkt bij de saloon…..
laat dat stuk maar over die map.. alleen als je nog niet ver genoeg bent dan kan je niet in die kerk… (kerk is tegenover de biebliotheek.)
maura schreef:
>
> nou kijk je hebt tog een werkster in je huis nou dan moet je
> twee geesten weg halen de eerste in de muziek kamer heb ik al
> weg maar bij die in de slaap kamer
> moet je iets opgraven een scarm ofzo en dan aan zijn
> vriendinetje geven maar ik weet dus niet waar ik die sharm
> ofzo moet opgraven
>
> mijn e mail maura_banaan@hotmail.com
ik ben denk ik niet ver genoeg maar de bibliotheek is tog dat huis waar zoon man achter een boeken kast verstopt was en als dat zo is hoe moet ik dan verder komen
ik zeg wel ff wat ik alemaal moet doen en niet haal
dus iets van die geest opgraven en geven aan dat vriendinetje
een soort van slot in een huis open maken maar dat lukt ook niet
en happy berry zaadjes en nog meer zaadjes van een bloen hebben en planten
mischien kan ik dan verder komen dat er een kerk komt
maaar als je gewoon msn hebt dat je gwn kan praten is dat wat hadiger want ik wil het echt heel graag halen
maura_banaan@hotmail.com
maar dat is juist het probleem
ik weet niet hoe ik aan happy berry zaadjes kom
en in een huis iszit een deur die je denk ik open moet maken maar daar zit zoon electrisch slot en als je dat open probeert te maken komt zoon vrouw naar je toe rennen
( maar moet je mischien bij die zombies slaan eerst level 5 heben )
maura_banaan@hotmail.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?