Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SIMS 2 PSP

• Stefanie

Wel, je moet wachten tot het volgende level, division 47. daar verkopen ze die andere zaadjes!

Ik zit al erg ver, ik heb juist de gekidnapte alien baby terug gebracht naar zijn vader!

• maura

stefanie kan jij mij helpen ik moet rick wong s vragen beantwoorden maar dat lukt steeds niet plzz

• fay

je moet haar intimideren

ze zitten in de vuilnisbak in de wc :)mike schreef:

• elleke

ik weet het dan ga je naar dat meisje in de winkel vdan kan je haar huis krijgen dan ga je naar de politieagent en dan wil hij donuts ga naar momboa loa of zoiets dan zegt ze dat ze er geen meeerrh heeft en dan ga je naar het toilet doorzoek je de vuilbak daar en vind ej donuts

• mels

Hoe word je sims slim?

hoe kan je een plant planten

alvast bedankt

• maura

je moet zaadjes kopen en an moet je naar het huis gaan met het zwembad en bij het zwembad is een tuintje

• michelle

kan iemand mij helpen ik ben nu in dead tree en ik moet die schat van florica

opgraven maar weet niet waar ik het moet zoeken

please help me want zelf kom ik er niet meer uit

• Cobus Reuvers

he ik heb cheats nodig stuur ze naar cobus_reuvers@hotmail.com

• Cobus Reuvers

je moet die naar bella goth lopen en dan praten je moet haar huis kopen met al je geld

• Cobus Reuvers

je moet die code van de cheats bij buy perks doen met R knop L knop en die ingedrukt houden en dan het vierkantje