maar geef anders je msn dan kan veel sneller alles zegen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik zeg het nog eens die zombie slaan mini game heeft er niets mee te maken nergens mee het is gewoon een klein spelletje wat je kan doen voor geld of als je niet verder komt effe gewoon dat te spelen..
als je het spel hebt uit gespeeld kan het nog zo zijn dat je bij het zombie spel op level 1 zit..
p.s geen een spel wat je tegen komt moet je verplicht doen..
nou je hebt die agent voor hem moet je een donut vinden . maar die bomba loa weet waar het is (die donut ligt in een vuilnisbak of gewoon vuilnis op de grond) .dan moet je naar die bella goth en van haar kan je een huis kopen. als je dat huis hebt gekocht geef je die donut aan die agent en hij geeft je een lift naar dat huis dat je van bella hebt gekocht . dat huis heet : espiritu estate , het hui heeft een bomen pad aan de voor kant .veel plezier en ik hoop dat het lukt xxx-jes cindy
esther
lang verhaal dat met die deur maar je moet dat vrouwtje intimideren en dat geheim van haar dat vertel je aan die man. als je dat vrouwtje hebt gesproken nog een keer dan moet je in de kleding kast kijken en dan vind je het geheim van die man dat vertel je aan die vrouw dan krijgen die twee ruzie en dan kan jij die deur open maken..
als het niet lukt gwoon een beetje praten met dat vrouwtje of dat mannetje (&& bij select staat het ook wat je moet doen hoor&&)
p.s laat dat met die zaadjes als je happy berry zaadjes moet vinden. als het andere zaadjes zijn dan moet je bij het tankstation kijken of bij daat markt kraampje.
Esther schreef:
>
> Hey,
> Kan iemand mij helpen, ik weet niet hoe ik verder moet met
> het spel. Ik moet van die zaadjes vinden (maar weet niet
> waar) en de deur openen in dat huis waar die bewoners elke
> keer naar je toe komen als je het probeerd, hoe moet dat?
> Bedankt alvast
>
> Groetjes Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?