Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

• runescape

druk driehoek kruisje rondje kruisje en je krijgt jonkies!!!!!

• runescape

jaa aajaax!!!!!!

• M.

Hey klootzak en wesley..

Wat doen jullie nou fucking irri! Deze site is bedoelt voor vragen pver de sims! Jullie doen zo achterlijk! Ner zo achterlijk als de achterkant van een varken! En btw.. hoe kom je hierop? Als je geen vragen hebt over de sims dan beland je hier niet. Stelletje randdebielen

• kelsey

ga naar het stadspark en typ in;

L L R X X boven driehoekje boven links onder rechts boven links oner rechts R driehoekje rondje X vierkant L R

er staat nu aan de andere kant van het park bij een lantaarnpaal een prullenbak. deze kan alles groen maken. maar typ als je ervoor staat nog eens;

driehoekje boven links onder rechts

en als het goed is staan er nu ook geld en dierenpunten bij.

als het niet lukt; sorry. ik was een aantal codes aan het proberen en opeens had ik hem maar weet niet meer precies wat ik gedaan had. :O

• DaanozZ

volgens mij zijn er helemaal geen codes want ik heb nog niemand gezien die het op zijn minst duidelijk kan uitleggen…. en aangezien iedereen die codes probeert en het niet lukt zal het waarschijnlijk wel nep zijn, mocht het jouw wel lukken? reply dan aub.

met een duidelijke uitleg.

• DaanozZ

of moet je psp er voor zijn omgebouwt??? snap er geen zak van dat hij bij sommige mensen wel werkt

• billy de psp mastertje

ik heb een vraag als je die code's wilt in voeren moet je dan eerst naar pauze of wat want bij mij lukt het niet?

• pim verjkoelen

he ik weet welk apparaatje de pinautomaat voor dierpunten

• Malaika

ja, bij mij krijg ik het spel ook niet in de lijst. op een gegeven moment heb ik mijn broer gevraagd het te doen en hij kreeg hem wel in de lijst en een account gemaakt. en ik heb nu al 3 toegangscodes. van harry potter en de orde van de feniks, sims 2 op een onbewoond eiland en sims 2 huisdieren.

• hh

slet laat ze doen