Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

  • ullekke

    :Skan iemand mij alle codes geven van de sims 2 huisdieren voor psp ?????

  • patje14

    hey weet iemand of er nog meer codes zijn dan geld ik heb de sims voor de PS2 maar kan alleen geld coden vinden

  • yannick

    ik weet welke paal ga naar de andere kant van het plein kijk naar rechts en daar staat een paal met een grijse diamand klik er op en klik iets wat je wil kan altijd gebruikt worden :) alsjeblieft

  • angelina

    X(neem een vriendje en vraag hem in huis,

    na 2 keer krijg je 20.000.

    maar als je hem uit huis gooit wordt hij boos en haat hij je,

    als hij bij je in trekt ga je van hem af staan en doe je uit huis gooien.

    klik ja en dat meteen driehoekje.

  • joël

    hallo ik heb net sims 2 huisdieren en weet iemand cheats als je weet mail dan please naar bikerboy_joel@live.nl

  • hgf

    hoe je zwanger word lig op een persoons bed en en je vriend naast je dan kruipt ie bij je deze cheats uitvoeren boven onder links rechts r l en dan heb je een kind en ik heb er nog een dat je je een puppy kan maken laten de honden of poezen vechten en dan heb je een pupppy deze cheat uitvoeren dan is het zo boven onder links rechts l r boven onder kruisje vierkantje en als ze niet werken schrijf terug bij mij lukken ze ze zijn net geboren ze zijn en heeeeeeeeeeel schattig moet je ook eens doen ze werken wel

  • Lisaa. Prairieloverr.

    hallo .

    ik moet een code hebben dat je huis niet zo snel helemaal vol is .

    het is echt iritant :X

  • melih

    ik heb een klein machintje naast mijn huis en hoe verdien ik snel geld zoder te werken. met een cheat natuurlijk maar wat is de cheat van geld?

  • hotgirl

    X(kun je voor mij geld code geven