Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

• kuult

Driehoekje, omhoog, links, omlaag, rechts

10,000$

Omhoog,links,omlaag,rechts,R1

Tijd gaat 6 uur vooruit.

Links,links,rechts,x,x,omhoog,driehoekje,rondje,x, vierkantje,l1,r1

Cheat standbeeld

,L,R,X,X,Boven alleen die kan alleen ergens op 1 plekje bij het stadsplein. Bij een apparaatje..

driehoek,boven,links,beneden,rechts en je krijgt 10000 simdollars

De cheat voor de cheatgnome is: l1 l1 r1 x x up

en ik heb een code voor kittens en pups.!

driehoekje, Vierkantje, omhoog, links, L1 R1 X.

10000 simdollars:driehoek,pijltje boven, pijltje links,pijltje beneden

pet points voor dingen op de markt te kopen:driehoek,rondje,x,vierkant,l,r

maare als je geen zin heb om je huisdier effe te gaan verzorgen dan moet je er een zonder huis dier maken en dan heel veel dingen doen vor jewerk en dan als je heel veel promotie enzo gehad hebt en geld dan moet je huisdieren gaan kope want dan heb je gelijk veel geld en je kan dan ook je huisdieren goed versorgen

ps:probeer ook ook veel wens pnten te krijgen en dan veel kamesr vrij te spelen dan verhuisen en dan heb je 1 een groot huis 2 veel geld 3 huisdieren die ook puppys en kitttens te krijgen 4 je kan ook door gaan met je werk 5 een werkster en zo vragen 6 je kan ook je huis dieren verlangens doen en dierpunten krijgen en veel dingen kopen 7 als je veel dingen vooor dieren en meer spullen bij de winkels meer te krijgrn 8 een fantaschie leven

• wesley

weet ik veel.

rot op van deze site.

• moi

kan iemand mij helpen ik heb geld codes nodig Melissa schreef:

x.

• n en a

ga naar het stadsplein achter de heg staan druk dan op L L R XX OMHOOG en dan DRIEHOEK OMHOOG LINKS OMLAAG RECHTS en dan OMHOOG

LINKS OM LAAG RECHTS R en als laatste DRIEHOEK RONDJE KRIUSJE VIERKANT L R ga dan naar de andere kant van het stads plein naast de lantaren

paal staat iets druk op kruisje om iets te doen

• n en a

kijk voor meer informatie op www.thijsenluuk.tk

• felicia

hee hebben jullie ook codes voor the sims 2 huisdieren voor de pc dankjulliewel

• Marije

Heeyy wie heeft er die code van die kabouter voor de gamecube, ik had hem maar als je het spel afsluit ( wel gesaved ) gaat ie weg!

p.s. Hoe kan je een goed feest organiseren & Hoe krijg je een schommel!?

xxxxx(L)

• angel

haaj

ik heb een tip!

volgens vrienden moeten je huisdieren mannetje en vrouwtje zelfde ras een goeie relatie met elkaar hebben dat moet je bij het mannetje op opspringen ofzo drukken en dat krijg je kittens op pups

of natuurlijk met 1 hondenhok of kattenmand kan het ook. ik weet niet zkr of die werkt want mijn huisdieren zijn niet goed bevriend.

xxxjes Angel

• dionne

HALLO ik ben dionne

en waarom kunnen er geen puppies komen

want dan moet je is goed kijken op dat hoesje want daar op heb en mevrouw een pupie in haar hand en het staat ook in het boekje VOLGENS MIJ

GR dionne

• klootzak

jongens wat doen jullie blij ik sla jullie 1 voor 1 verot