Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tomb Raider 7: Legend

• yassin

hoi wilt iemand me a.u.b helpen ik kom niet verder bij die lab waar amanda zit

en ik kan dat monster niet verslaan in kazakhztan.

als iemand het weet wil je me dan helpen?

als je me wil helpen wil je het dan naar me e-mailen?

alvast thnx:DDevilDriver schreef:

• Q-nl

Oke hier mijn vraag. Je komt uit de tomb van King Arthur kom je bij een monster in in het water met vier kooien in de lucht ben al een poosje bezig maar wordt er niks wijzer van je kan met je magneet touw de kooien laten zakken!?

Maar wat moet ik doen om dat beest te verslaan? (PS2)

• lara

heej, ik ben bij de (ik denk laatste) level waar ik amanda moet verslaan nadat ze is verandert in een reuzachtige draak ofzo. wat moet ik doen om haar te verslaan? plies help me!

• King Diamond

Q-nl jij moet eerst op de gebouwen waar ook het ding aan zit waar je aan moet trekken schieten zodat dat beest met zun kop ernaar toe gaat en dan pas trekken aan de kooi maar wel met de goeie timing.

Lara jij moet gewoon met Excalibur op dat zwarte spook ding schiete uiteindelijk zakt die naar beneden ren er naartoe val Amanda aan die je door het zwarte spook ding ziet. na volgens mij 4 keer dit doen is ze volgens mij verslagen

• lara

heej king diamond ik had haar al verslagen voordat ik jouw mailtje las, maar toch heel erg bedankt dat je hebt geantwoordt op mijn mailtje. ik ben nu alle bronzen, zilveren en gouden beeldjes aan het verzamelen, ik heb al alle beeldjes van croft manor, bolivia, peru en japan. ik heb nu hele vette outfits gekregen. bye bye, lara.

• ricardo

ik ben bij king arthur waar een groot glazen beeld staat en er hangt ook een klok en een gewicht daar en een normale lamp die je kan vast pakken wat moet ik hier doen plies wie wil mij helpen kom echt niet verder King Diamond schreef:

• Enver

Euhmm je moet bij amanda daaro in der lab alle hendels trekken (4) en dan moet je in de tesla gun die wapen middenin de kamer dan moet je die monster achter die bol gooien waar elecktriciteit zit en dan snell alle bollen beschieten tot dat er een magnettisch krachtveld(2 keer schieten tegen 1 bal) om je zit en dan moet je gelijk uitstappen en dan dat paarse ding boven de tesla gun moet je grapple schieten je touw en dan trek je er aan en dan komt er een deel van excalibur uit….

• Enver

Ik heb japan gedaan alle gouen en bronzen en zilveren gevonden en ik heb 2 nieuwe kleding gevonden en oja die rode kast bij de kantoor van takamote moet je voor die lift uit dat raam gooien waar je met die draak tegen aan liet botsen dan komt er een gouden uit… :S ik heb een zwarte pak (spion) en een evening red

• batje

ik kom maar niet verder bij dat monster in bolivia ( het laaste level volgens mij)

dan moet je hem met het zwaard verslaan maar het lukt maar niet:(

Is egt vette game alleen ga je er snel doorheen ben nu op 5:26 uur

• batje

la maar heb het gehaald:D