ik ben nu voor de tweede keer in Bolivia met Excalibur en ik moet Amanda verslaan hoe moet dat
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsje moet 1 kooi er op zetten en dan van boven(tegenover de deur) moet je op de kant SPRINGEN waar geen kooi staat. als je dat gedaan hebt en alle blokken boven staan moet je ze op de schakelaars op de grond zetten. de deur gaat open, ga vanaf de deur hoe je binnenkwam links en klim in de stalen ketting. ga zo opzij naar de deur en je hebt het gehaald.
Je moet de 2 kooien die beneden staan op de zogenaamde wip zetten op de andere kant springen de kooien op de 3 vlakken plaatsen dan kan je via een ketting aan rechterkant omhoog klimmen.
groet Diana.wesley schreef:
>
> zo ver ben ik nog niet, want ik kom geen eens verder dan die
> wip met die drie kooien kan iemand mij helpen hoe ik verder
> kan komen
Hallo,
Wat goed dat jij het spel al helemaal hebt uitgespeeld. Misschien zou jij me dan willen helpen, want ik kom maar niet verder en word er niet goed van. Het lukt me niet om het monster af te maken. Elke keer is ie bijna af, maar dan komt ie ineens weer tevoorschijn uit de muur met een vol leven. Ik heb al van alles geprobeerd maar het wil echt niet lukken. Ik ben in staat om het spel uit het raam te knallen
Ik hoop dat je me echt kan helpen. alvast bedankt.
Ik zit in de wereld kozakhstan daar zit ik bij Amanda in een hele grote loods. Ik hoop echt dat je me kan helpen. In die loods staat een heel groot apparaat met een soort magnetisch kanon. Er zitten 4 hendels die ik moet overhalen, maar ik weet niet of ik dat voordat ik het monster heb verslagen of daarna moet doen. Ik weet gewoon helemaal niet meer wat ik moet doen. Help me alsjeblieft zodat ik verder kan met mijn spel. Hopelijk is deze informatie duidelijk voor je.
Groetjes van Wesley
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?