Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tomb Raider 7: Legend

• Spooky

Meschien kan je me uitleggen hoe dat ik dat scherm wel kapot krijg de ringen dan bedoel ik???????Merciful Fate schreef:

>

> je bent wel heel slegt in dat spel als je daar nie verder

> komt ik heb het in 2 keer gedaan en jij zou het tig keer

> geprobeerd hebbe en je komt nie verder das pas vaag maar tog

> grappig.

> HAHAHAHAHAHAHAHAH

• Merciful Fate

welk scherm in Japan?

je hebt er 1 das de eerste dan moet je op richten klikken(bij pc de Z) en schieten op de ring erboven je hebt later ook een paar andere schermen en die moet je met ja kabel goed trekken. en meer schermen in het spen kan ik nie verzinne

• wesley

bedankt voor je reactie. Maar mijn probleem is niet het scherm in Japan. Het probleem is het monster wat ik maar niet kan verslaan. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Ik bedoel het monster in KOSAKHSTAN. alvast bedankt

• Merciful Fate(DevilDriver)

dat monster is fucking makkelijk. Je kan hem daar nog nie verslaan gewoon ontwijke hendels omhale. Vage energieballen zonder stroom gaan lager hanger ga in kanon ding schiet op die ballen zodat ze contact maken met stroomkring erachter. Stap snel uit kanon ding schiet met je kabel iets boven het kanon ding(je moet wel richten anders schiet je er nie naartoe) en kijk een filmpje die het level eindigt.

• Robin

Hallo,

Ik heb de nieuwe Tomb Raider Legend voor de PC maar ik kom niet erg ver.

Wie kan mij vertellen waar ik de sceats kan vinden, anders wordt het wel een erg lang spel.

Alvast bedankt.

Robin

• King Diamond

Er zijn geen cheats voor de nieuwe Tomb Raider maar ik heb het spel al 2 keer uitgespeeld dus vraag maar raak.

• King Diamond

ff voor de mense die hier vaker kome:

King Diamond = Merciful Fate en Merciful Fate = DevilDriver

• Enver

Ben jij bij laatste level O My GOddd ik ben bij England help me PLIESSS die drakenslangachtige is zo kutt..:S

• King Diamond

Ik heb het laatste level ook al gehaald maare, Engelnad je moet op die vage dingen schieten die op rotsen in het water staan. Als dat beest er naar toe gaat met z`n kop gebruik je, je kabel om een kooi naar benede te trekke. Die valt op z`n hoofd dit moet je 4 keer doen(bij alle 4 gebouwen 1 keer) en dat is alles.

• Roland

Het moster kun je niet verslaan.

Als je hier rent moet je constant springen, zodat je moeilijker te raken bent voor het moster.

Het is de bedoeling dat ja alle 4 de hendels overhaald.

Dan neem je plaats op het kanon en schiet je tegen de 4 grote ballen aan, die aan het plafond hangen.

Als deze ballen alle 4 naar de buitenkant wijzen met je van het kanon af stappen en naar boven kijken. Daar schiet je dan het touw op af (knop q).

Lara pakt dan een zwaard en heb je het gehaald.

Succes