Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lady_dy

  • spelpuntspelertje

    Nou nou lady dy ik maak jou iedere dag mee in battle en in de vip,je moet geen leugens hier neerzetten,want wat jij zegt van andere spelers doe jij zelf,je zorgt door je verhaal dat de admins,kantoor en spelpunt een slechte naam krijgen en dat verdienen ze niet. Jij daagt zelf uit,je scheld met erge scheldwoorden,je zegt dingen over spelers die totaal uit de lucht gegrepen zijn en samen met jou nog een kliekje zoals Wendy131,Stoeipoes64,Canlarim123.Jullie zijn de rellers en daar moet spelpunt eens wat aan doen en niet aan de VIP spelers die jij noemt.

  • oud sterretje

    Ik zal ook maar eens even reageren, ik heb lady_dy al meerdere malen in de rooms of in de vip in de gaten moeten houden .

    En wat blijkt ? Heel Simpel zelf uitdagen met steken onder water en wanneer het je te heet onder de voeten wordt janken naar kantoor gaan of melding maken in de hoop dat andere spelers een silence krijgen.

    Heel dat groeppie van haar waar ze zich in vertoeft zijn van het zelf niveau , uitdagen steken geven reacties uit willen lokken en daarna zwijgen…

    Vervolgens het slachtofferrolletje op je nemen en anderen de schuld geven.

    Jammer dat bepaalde mensen het niet door hebben , waar jullie als groepje nog steeds misbruik van maken .

    Maar jullie gedrag daarin is in en in triest. En dan op een site je beklag willen doen voor vriendjespolitiek en admins daarin beschuldigen gaat heel ver.

    Get a life sp is een hobby niet je leven!!!

  • lady_dy_1

    spelertje jij bent zeker die sannie4535 als je reageerd zet dan je naam erbij,das pas flink als je als een van de grootste ruzie makers op sp!Ik rel niet en ik stalk niet zoals jij.

    Dus kijk eerst eens in de spiegel en laat mij met rust.

    Ik zit er voor de spellen.Out

  • lady_dy_1

    Weer geen naam erbij maar weet norma2610 dat jij het bent!

    Jij was ook de admin die mijn als vriendin van sannie4535 iedere keer voor niks een ban gaen wat je schrijft over uitlokken hoe dikwijls hebben jullie dat geprobeerd om uit te lokken voor een ban .Je moet de boel niet gaan omdraaien en beschuldigingen uiten die niet waar zijn,

    Ik begrijp alleen nog niet dat SPer in trapt iedere keer.tja jij hebt mij zoveel bans gegeven dat ze het wel zo moeten geloven.

    Vind je dit nu leuk om zo te doen?mensen spreken mij aan hoe erg jullie zijn in de vipzoals jij en de mede rellers iedereen belachelijk maken.!

    Van de week gingen ze zo ver dat je zelf zei hier pas ik voor ,waren ze niet iemand aan het uitmaken dat het een zedendeliqent was en dat ze hem wel zouden zien bij de 4 daagse op plein 44..Ja zo ver gaat het hier.Ik tik dit niet als wraak maar om sp de ogen te openen.

    Aan de telefoon werd mij gemeld het was een paar weken rustig en nu begint het weer,tja sannie4535 was toen met vakantie(dus wie doet het hier) de rust is weg want de msg stoker is terug I rest my case.

  • Maatschapelijk werker

    Jeetje je weet echt niet van ophouden, Ondertussen heb ik begrepen dat kantoor verstandig is geworden en jou een week ip ban kado heeft gegeven. En idd het is een stukke rustiger nu nu jij niet online bent.

    Maar tussen haakjes wat heeft een zeden zaak met deze nodig?. Ik was die bewuste avond online en daar hebben zij niks mee te maken. Ik vind je een nogal een type die graag onder de aandacht wil komen en op deze manier dat ook probeert te krijgen.

    Ik adviseer je om in een kooi te gaan zitten in artis mischien krijg je dan de aandacht die je zo graag wil.

  • norma

    Ik wildde hier eerst niet op deze onzin reageren,maar lady je bent echt ziek,je gaat te ver nu..ons van dingen beschuldigen die niks met ons te maken hebben!!!

    als zelfs kantoor niet met je mee gaat in die onzin,aan wie zou het dan liggen?Neem eens een uur de tijd meis en ga een snadenken over je leven en je manier van handelen naar mensen toe,denk dat dan heel veel duidelijk voor je word !

    Ik raad je aan lady…noem mijn of sannie's naam niet meer hier,,is beter voor je toekomst..en ohh voor dat je dit zit als een bedreiging….tis een belofte ..geen bedreiging…weet je dat alvast…….ziek mens ben je…zielig!!!

    norma (en ja ik zet mijn echt naam erbij ..he kelly eeuwijk )

  • lady_dy_1

    Norma,leer eerst eens abn spelpunt word verziekt door spelers als jij en sannie4535.

    Ik merk nu al wie je opgestookt heeft,is niet zo moeilijk te raden.

    Maar zoals spelpunt adviseert zet mij op negeer dan heb je geen last van mij en ik van jullie!!!

    Dat heb je toch niet maarja,volgen de kamers in waar ik zit vinden jullie leuk en dan gaan uitdagen,nou veel plezier er mee ik lees niks wat aso mensen typpen.

    Ik zit op spelpunt voor de spelletjes en niet zoals jullie om te rellen en dreigen.

    Spelpunt daar lees je overal klachten over op hyves ,op facebook misschien worden ze eens wakker en hebben in de gaten wie sp verpest.

    Belofte is ook dreigen ,maarja is tekort aan woorden denk ik dan maar.

    PS latern jullie nu niet eens voor het karretje spannen bij die sannie4535 dan heb je het heel rustig geloof me!!!!

    Wens je veel spelplezier want,daar is sp voor toch!!!!

  • norma

    Lieve Kelly,

    Ten eerst zijn wij idd asociale mensen(check woordenboek..asociaal betekent gewone mensen),

    ten 2e….ik laat me door niemand opstoken,ik vorm me een eigen mening over mensen,

    en aangezien ik jouw laffe gedrag zo hier en daar lees…tja…….kan ik niet meer dan denken dat je een paar schroefjes hebt loszitten!

    Ik had je geadviseerd om eens rustig een uurtje na te gaan denken..niet gedaan zeker,anders reageerde je weer niet zoals hierboven….

    zal je ff helpen dan….wie word er uitgekost in de vip——-> lady dy

    wie heeft er vaker een ban————-> lady dy

    wie belt er steeds kantoor————-> lady dy

    wie heeft er een mislukt leven——–> lady dy

    Moet ik nog ff verder gaan..of snap je al wat ik bedoel??

    Meid,zoek hulp…..heb je echt nodig hoor,,gaat zo niet goed met je!

    En btw ik ben er trots op dat ik zo een vriendin dan Sannie heb….ben jij ook trots dat je zo een vrienden hebt als stoeipoes,wendy131 en

    noem maar op….hahahah kun je trots op zijn meid!!

  • Lady_dy_1

    Het is mij duidelijk dat je dit niet zelf hebt getikten je schijnt mij te kennen

    Heb een geweldig leven en heb hier op sp geen zogenaamde vriendinnen nodig!!!

    Vanmorgen tikte er een hier in de vip we kunnen met een paar mensen iemand helemaal gek maken!Ja dat proberen jullie maar ik zit niet meer op school dat ik dat toe zou laten.

    Zal jullie waarschijndelijk nog wel eens in een TV programme tegen komen over GEPEST.

    Spelpunt is voor mij een spelletjes site ,geen vriendinnen site of relsite.

    Speel en laat mensen met rust ,dan heb je het zelf ook beter naar je zin en hoef je jezelf niet zo druk te maken.

    Die bans tja heb jij als chanty gedaan voor je zogenaamde vriendin sannie4535,daarom was sp ook op het verkeerde been gezet!!!

    Beledigingen pakken niet bij mij en dat is puur omdat jij mij niet kent,ook wil ik dat graag zo houden!!!!

    Heb nooit ruzies in het normale leven en wens dat ook zo te houden.

    Nogmaals laat mij met rust en ga leven in plaats zo bezig te blijven.

    Veel spelplezier en laat dat rellen en uitdagen eens,speelllllllll

  • norma

    Lieve lady dy,

    nee idd duhhh mijn kat heeft het vorige getikt..hahahahaha jij spoort echt niet meid!!

    Ik wilde hier niet persoonlijk worden,maar wat noem jij een geweldig leven?…..alleenstaande moeder met 3 kinderen op 23 jarige leeftijd…

    werken bij mac donalds??

    Sorry,maar ik heb toch een ander beeld van een geweldig leven…..!haha

    En..girl..als beledigingen je niet pakken ,waarom reageer je dan steeds……denk toch eens ff fris na …

    zet je pc-tje ff uit…en ga nadenken..over je leven…..een geweldig leven ..zoek dat ff op bij google…vind je vast!

    En ik ga je met rust laten ,mits jij eens stopt om mij en mijn goeie (!) vriendin San met rust te laten..zolang ik dingen van jouw op i-net vind over mij of een van mijn vrienden

    ……zul je nooit rust hebben….en weer geen bedreiging ,maar weer een belofte hahahaha

    Dag kelly eeuwijk!