Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lady_dy

  • lady_dy_1

    Je laat precies zien hoe jij in het leven staat

    Punt 1 kelly eeuwwijk (wie is dat)

    Punt2 3 kinderen?

    Punt 3 Beledigingen pakken mij niet.

    Punt4 Rust heb ik al.

    Punt 5 Nadenken kijk eens goed en lang in de spiegel.

    Punt 6 Beloftes moet je nakomen.

    Punt 7 beledigen van mensen die je niet kent is uit de lucht gegrepen.

    Punt 8 Dit is mijn laatste reatie verspil hier geen tijd meer aan asiociaal gedrag!

    Punt 9 Laat mijn fijne leventje niet verzieken door het soort mensen als jij.

    Punt 10 Is een herhaling kijk eens goed en lang in de spiegel ,maar kijk uit dat hij niet barst.(haha)

  • Samuel

    Jullie moeten een modderbad gevecht houden, dan kom ik samen met albert op te tribune kijken wie er de dikste en vetste billen heeft hahahahaha

  • anneke louwman

    waarom doe je dit lady_dy,je bent een vriendin,maar dit vindt ik niet nodig,ik verwijder je.

  • anneke louwman

    ik weet niet wie dit heeft neer gezet maar ikke niet maar komt er wel achter maar heb er een vermoeden

    maar die is strafbaar om op m,n naam een verhaal neer te zetten en als ik er achter kom dan zal er een leuke verassing voor haar te verwachten zijn

  • norma

    spreek je nu tegen jezelf anneke whahahahaha

  • Samuel

    Ik geloof norma , ik heb die maffies gisteren wel gelezen met hun dreigementen :)-D:)-D stelletje domme dozen hahahaha

  • Samuel

    leuke zet days ,leontine,braqs . Geloof mij die krijgen jullie terug. En snoesepoes en laddy_dy too.

  • Samuel

    Even naar de volgende gaan, die is spannender dan deze. geplaatst door fortuna

  • Samuel

    http://cheats.startpagina.nl/prikbord/15712160/onrecht-op-spelpunt#msg-15712160

  • Donderpadje

    Lady_dy.

    Als je een Lady bent laat je het om deze minderwaardige dingen op een pagina te vermelden.

    Dus een echte LADY ben je NIET!!!!

    Een echte Lady heeft nog een hoge sociale klasse maar jij niet.

    Je bent gewoon een uitlokker van het minste ras.