Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cheats voor osm

• wouter

Mij email is rickson_gerardo@hotmail.com

• wesiii

ik vindt dit wel handig al je goed wild worden en het is handig als je spelers snel omhoog wild hebben en ik wil deze cheats wel heel graag en ik wil graag veel geld verdienen.

• rene

Hallo ik wil graag die cheats ontvangen.

Mijn osm naam is Bilde.

Alvast bedankt.

Groetejs rene tol.

• jonthan

ik wil die cheat

• onbekend

gij ben gewoon nie vieze vuile hecker mast !!!!!

• noah

Er bestaat niets zoals gratis 99999999m EURO! Dat bestaat niet. het kan niet eens dus geloof die mensen die je ww en je naam willen niet.

Je moet het gewoon Sparen en als je zoals mij Premium wilt worden moet je er gewoon voor betalen. (Trouwens het is super cool.)

Als je Premium bent!

Maar geloof deze Scammers dus niet ik speel Osm al meer dan 4 jaar dus ik weet wel wat Scammers zijn.

Als je dit doet gaat hij op je account spelen en veranderd je ww.

Maarja veel suc6 ermee!

Mvg. Noah

• annoniem

f*cking nep man! MENSEN NIET JE W8WOORD GEVEN JE NAAM! HIJ GAAT JE ACCOUNT PAKKEN (ik weet niet wat hij daar aan heeft!) MAAR ECHT IK ZWEER IK HEB VEEL ACCOUNT KWIJT GERAAKT AAN DEZE K.UT MEGGOOL K.K HOMO DEZE MEGGOOL IS EGT EEN LEUGENAAR! MENSEN IK WAARSCHUW JULLIE GEEN W8WOORD GEVEN OOK NIET MET HABBO, RUNESCAPE, WEET IK VEEL WAT! ZE ZEGGEN WEL IK GA DOEN MAAR NEE! EN HOE WIL JE NOU CHEATS HEBBEN VOOR EEN ONLINE GAME NET ALS DEZE! 1 MEGOOLTJE ZEGT IK GEEF 999999999999MILJ. IN JE KASSA :S ZO MEGOOLISCH MAN! IK ZEG: GEEN W8WOORD GEVEN ALS ZE ZEGGEN GEEF JE W8WOORD!

• patrick

mijn naam is : Patrick.14 en mijn wachtwoord is : blackstars

• brendan

hoe kan je codes invoeren?

• Annoniem voor altijd

Ik zweer het er zijn geen cheats voor O.S.M en cheat machines zoals : Cheat engine , … en alle anderen dus ik zeg je een ding er zijn geen cheats en/of hack programma's maar 1 tip hoe beter je team hoe meer geld de sponsors geven b.v ik was manager van arsenal en kreeg per sponsor van topposport ( of zo iets ) per direct 967.000 s.geld en van dynabyte 1.013.000 dus hoe beter je team hoe meer sponsor geld !!!