Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cheats voor osm

  • rafael

    hahhaahh dat zijn geen cheats noob ik zal je eerlijk zeggen cheats bestaan niet en hack programma's ook niet kijk drm moet je ook naar de baas gaan. eerst dacht ik dat ik gehackt zou worden maar tja dat was in dat geval niet zo. ik was op habbo.nl gehackt en toen zei iemand dat ik dit msn moest toevoegen runescape-helpdesk.jagex@hotmail.com ik dacht he maar ik speel habbo en toen hebben ze gezegt dat ze ook kunnen helpen bij osm en habbo. dus ik probeerde het maar en ik zei dat ik 250 credits kwijt was. en ik kreeg 300 credits van hun terug sinds die dag ben ik nooit meer gehackt oh en je moet wel de waarheid vertellen.

  • domicci

    hallo er zijn geen cheats voor osm sukkels >:D<(td)

  • Niels Sebastiaan van Sloten

    ik vindt dit wel handig al je goed wild worden en het is handig als je spelers snel omhoog wild hebben en ik wil deze cheats wel heel graag en ik wil graag veel geld verdienen.

    en ff ik heb drie subaccounts en 1 hoofdaccount

    Gr. Niels

  • ad3m

    ik heb money cheat voor osm ik will je graag geven maar die cheat duurt alleen maar 1 maand dus (30 dagen)

    Bijvoorbeel als je 999999m in je osm account zet gaan die spelers en die geldt gaan weg

    Als je die hack wilt

    Stuur je Username: Wachtwoord:

    Naar Ademaga@msn.com

  • poepejej@hotmail.com

    geef me cheatd

  • rodney sneijder

    geef me die code dan geef ik jou hoe je spelers van ajax kat jatten zonder te betalen ltr. rodney

  • frank

    hoi zou ik a.u.b. zo'n cheat mogen

  • Hachker 1000

    B)

    Oke nou eindelijk komt er dan iemand die echt cheats weet en geen nacker is !!!!!! IK

    Oke Cheat 1 Gratis seizoenskaart 120 - 125

    Oke ga naar starpunt dan naar speciale acties klik daar op.

    Ga dan helemaal naar beneden en klik op greanpeace of rode kruis in.

    Zorg er voor dat je een adres + postcode en stad weet .

    Nou dan vul je valse naam in en zo.

    En een vals bank nummer .

    Cheat 2 competitie met subaccount.

    Maak een subaccount.

    En maak een competitie met je premium account.

    Ga met dat subaccount in je eigen competitie.

    Geef de competitie aan dat subaccount met je kaarthouder account.

    Neem ontslag met je premium account.

    Je heb nu een gratis competitie met je subaccount.

    Wacht twee dagen en maak weer een nieuwe competitie met je Premium account.

    M.V.G Hackerrrr

  • tim helmes

    alleen de inlognaam want dat is stille willy10

    let op tussen stille en willy saat een spatie maar tussen willy en de 10 niet

  • sinan

    zeg je w8woord en naam van osm en ik doe die ene cheatik zeg hem nie want ik weet nie hoe die dingen heten maar wel hoe je het doet daarom zeg je w8woord en naam ik doe die cheat en je bent de eerste van je competitieen nog alle spelers waarde 100miljoen enin je kas ligt er 9999999999999miljoen en kan je alle goeie spelers gratis kopen