Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cheats voor osm

• nick de bois 9

gratis seizoenskaarten

• michel

ik ben al jaren al op zoek en nu heb ik er een eindelijk help me please?

• zaka86

thom van och Schreef:

——————————————————-

> wie cheats wil voor osm moet zijn osm naam en ww

> naar mij mailen en ik zte de cheats er op ik heb

> voor elke gelegenheid een cheat van sponsers die

> ej samen 4 mil geven na elke wedstrijd tot aan

> spelers die na elke training 5 tot 6 bij kunnen

> krijgen stuur je ww en naam naar mijn email en ik

> help je

• speter10

ja ja!!! als ik mijn e-mail geef dan wordt je gehackedd dus niet doen!!! dont try it

• de bom

Ik zweer het jullie wie zijn ww en zijn naam hierop zet is echt een dombo dommer heb ik nog nooit gezien.

Als je gratis seizoenkaart wilt ga gewoon naar osm dan is er toch boven manager dan doe je je muis naar daar en dan op seizoenkaart en dan op gratis seizoenkaart

drukken dan zijn er enquetes dan vul je die in en dan kont er op het eind dat je adres enz.moet invullen dan vul je gewoon dit in:

naam: ikke

geslacht: man

tussenvoegsels: hoeft niet

achternaam mikke

geboorte datum: 05-06-1985

postcode:2572EM

huisnummer :100

dan komt het adres zelf

telefoonnummer:070 3804071

mobielnummer:0654381912

email adres moet wel goed zijn

en dan op ik accepteer de voorwaarden drukken dan op oke drukken en na drie dagen of vier of 5 dagen kom je weer terug dan heb je die seizoenkaarten

maar let op vul ze allemaal in dan heb je misschien den ik 104 dagen ofso seizoenkaarten en als je er 104 hebt kan je er 69 premium seizoenkaarten hebben

maar dan ben je geen normale seizoenkaarten hebben alleen premium en dat is de beste want dan kan je moderator worden of eigen competitie starten en ook eigen crew starten.

Hoop dat niemand zijn ww niet meer geeft.

• ajax-is-de-beste8

Hoi thom van och

bedankt voor de cheats.:)o

Alleen weet ik niet welke cheats er zijn.:)o

Mail me nou even naar dat adres

groetjes Ajax-is-de-beste8

• jr

Stuur de cheats naar dit emaladres

• jordy9415

ik zou da wel is 1 keer hebben als sommige da doen zou ik da ook is willen doen allee jha 1 keer zou da geen kwaad kunnen

• sidney

ik zou heel er graag geld cheat willen zonder dat ik een programma moet downloaden

• daniel935

ik wil geld