wil je gratis premium seizoenskaarthouder worden stuur dan je naam en ww naar dit e-mail adres henk_rossi@hotmail.com
IK BEN GEEN HACKER
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet hoe het moet zo'n gratis seizoenkaart ga naar de site http://javin.come2me.nl/
Dan ga je naar onder op de eerste pagina en die heet HOME daar staat onderaan klikhierniet.net dat is zo'n geheime site klik daar op maar LET OP! de link naar klikhierniet.net is nogal donker omdat hij geheim is en je moet eerst naar javin.come2me.nl omdat hij het in de adresbalk niet doet nou als je dan op klikhierniet.net bent staat er van alles maar klik op gratis kaarten daar moet je op klikken en dan moet je kiezen waarvoor je een gratis kaart wil hebben dan klik je natuurlijk op OSM die bijna onderaan staat in de lijst. Dan moet je naar je OSM account gaan en dan klik je op seizoenskaarten en dan op bestellen daar staat dan bij ANDERS BETALEN daar moet je op klikken en ga je weer naar klikhierniet.net terwijl je ingelogd staat op OSM dan klik je bij klikhierniet.net op OSM en dan op NU GRATIS KAART daar klik je op en dan log je op OSM even opnieuw in en dan heb je een seizoenskaart.
Nou,
Veel succes met de gratis seizoenkaart en doe er iets leuks mee.
Beste OSM-Spelers.
Ik hoor heel veel verhalen over cheats of gratis seizoenkaarten.
Ik heb de website OSM zonder cheats gemaakt.
Sinds kort heb ik er ook voor gezorgd dat als je een code invoerd, je account voor min. 5 jaar is gesloten.
Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is, en gebruik geen cheats, je doet het voor je eigen bestwil.
MVG. Dirk van Dijk, OSM-Baas.
hallo mensen ik ken veel codes voor osm ik geef jullie er twee maar wees snel voordat ze gebruikt zijn 1e code 243714 2e 458214 maar als je nog meer wilt stuur je loginnaam en wachtwoord naar yassin_onbekend@live.nl
wees snel voordat iemand het gebruikt dan ben je telaat.
codes zijn voor premuim op osm ik ben zelf ook premium dus wees snel. dit is echt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?