Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

farm frenzy

• Gigi

Jolanda,

Hoe bestaat het?!

Als ik Farm frenzy op Iwin speel, krijg ik om de 3 minuten 32 - 57 seconden reclame! Ra, ra, hoe kan dat?

Dwars door alles heen terwijl het spel op de achtergrond doorgaat! M.a.w: je kunt in één keer alles kwijtraken, hetgeen niet zelden gebeurt. Wat is er mis - woon ik in de verkeerde hoek des lands of zo?

Overigens, is er al uitsluitsel over waar men het volledige spel kan downloaden zónder winrar o.i.d?

Gigi

• Jolanda

Gigi,

Helaas ben ik niet zo'n ster met computers, maar ik krijg maar steeds maximaal 20 seconden een reclameblok. Meestal tussen 2 levels door. Wanneer een level heel lang duurt, dan soms onder een level. Wel heb ik sinds ik een andere virusscanner heb langere reclameblokken. (of wel, hij blijft even hangen). Misschien ligt het dus hieraan bij jou.

Succes verder.

• Gigi

Dank je, Jolanda!

Sinds ik hier heb gereageerd is er één en ander veranderd.

iWin (waar ik FF speel) geeft inderdaad nu tussen de levels door een langere reclameblok! Mij prima!

Er is echter iets anders aan de hand: mijn muis reageert af en toe alsof hij blijft plakken en ook moet ik héél exact op de “opwaardeerblokjes” van vooral de opslagplaats gaan staan. Als ik er “ter voorbereiding” alvast op sta wanneer de auto van de markt terugkeert, doet hij niets!

Ook gaat FF soms dwars door een beer heen mijn put opwaarderen!

Anyway, genoeg FF-perikelen dus nog!

Heb jij overigens alle gouden sterren? Er zijn er drie die mij totaal niet lukken! Wel ben ik inmiddels een aantal keren FF-miljonair.

Nogmaals bedankt voor je reactie en veel FF-plezier.

Gigi

• Jolanda

Hoi Gigi,

Fijn dat het nu beter gaat met de reclameblokken. Dat de muis af en toe blijft plakken, daar heb ik ook last van. Vervelend als je denkt een beer te vangen en tegelijkertijd de put opgewaardeerd wordt en je zo je hele winst wegdrukt.

Ik heb nu wel alle gouden sterren, daar heb ik wel lang over gedaan hoor. Sommige levels moesten wel 10x over. Het enige is dat ik nog 1 award mis. Daar heb ik al een nieuwe vraag over gesteld, maar heb nog geen antwoord van iemand gehad.

Ik mis namelijk de award waarbij je geen goederen mag aanklikken. Het lijkt mij dat je dus die kat moet gebruiken om alle goederen op te halen. Maar toch wanneer ik het zo speel, krijg ik de award niet.

Groetjes Jolanda

• Gigi

Hi Jolanda,

Ook op andere sites staat enkel dat je de kat(ten) moet gebruiken, verder niet of het ook binnen de ‘gouden of zilveren’ tijd moet.

Succes,

GG

• secricible

hey,

bij mij werkt de site van IWIN niet?

ligt dit aan mij, of is dit bij iedereen?

• Gigi

Beveiliging uit, naar Iwin, farm frenzy laden, beveiliging aan, denk ik.

• elsie

Jolanda schreef:

>

>

> Ik mis namelijk de award waarbij je geen goederen mag

> aanklikken. Het lijkt mij dat je dus die kat moet gebruiken

> om alle goederen op te halen. Maar toch wanneer ik het zo

> speel, krijg ik de award niet.

>

> Groetjes Jolanda

ik kan die andere vraag niet vinden :S maar de tijd maakt niet uit, maar je mag niets aanklikken, dus ook geen beren!!!!!!

succes ermee

weet iemand hoe je alle goederen krijgt?

• secricible

werkt nog steeds niet, heb al vanalles geprobeerd!!!

• sjoerd

als ik naar www.iwin.com ga dan staat er dat hij de pagina niet kan vinden? wat moet ik doen?