Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

farm frenzy

• Fleur

En waar kan je de hele versie gratisn downloaden voor langer dan maar 60 minuten?!

• isabel

je kan farm frenzy downloaden op www.zylom.com

• Leo

Wie weet waar ik het hele spel weg kan halen,ik heb bij torrent al geprobeert.

Daar krijg je alleen maar het spel voor 60 min,wie heeft hem gewoon helemaal zonder er voor te betalen.

• gerlien

heeft iemand ook de sleutelcode van dit spel frenzy farm.

dan kun je zo de code invullen.

• Jolanda

Bij IWIN kun je Farm Frenzy gratis en zonder tijdsbeperking spelen. Je krijgt dan wel tussen elk level een reclameblok, deze duurt maar een tiental seconden. Je kunt elk level gewoon uitspelen zonder dat deze onderbroken wordt door reclame.

Succes.

• wilma

als ik farm frenzy wil downloaden via IWIN dan haalt de virusscan hem eruit als trojan. iemand nog een andere tip?

• Fleur

Ik heb ook bij IWIN geprobeerd en heb em nu uitgespeeld maar er zijn nog veel meer levels in de hele versie..maar weet iemand nog iets anders ?

• Sandra Wieringa

Hartstikke bedankt! Jolanda!

Ik heb farm frenzy!

groetjes sandra

• melanie

heeft iemand voor mij een site of crack dat ik het spel oneindig kan spelen, krijg alleen demo's en die links hierboven doen het bij mij ook niet.

alvast bedankt

• danila

wie heeft een link van dit spel bij megaupload voor mij.

Al vast bedankt