Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 PSP Cheat Codes en......?

  • Melissa

    Heeii,

    Wie weet een cheat code voor de Sims2 voor op de psp.??

    En ik zit daar bij benzine station, Alleen ik wil daar weg. Hoe moet dat?? In het boekje staat:

    REIZEN:

    Je van de eine naar de andere lovatie verplaatsen is niet moeilijker dan naar de rand van de kaart lopen en aanwijzen waar je heeb wilt. Om te reizen, loop je naar de rand van de kaart. Selecteer je wegenkaart en kies vervolgens de locatie van bestemming.

    ————————

    Maar welke kaartt?? En waar kan je slapen??

    IK hoor het nog;)

    p.s. Wie weet er een site waar staat wat je moet dan?

  • Lylianne

    jy zit daar dus ook al vast:s

    ik heb precies het zelfde probleem!

    als je wat weet.. wil je het dan even laten weten? aub

  • noompje

    hihiii das echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel simpel je loopt nar het einde van de weg als je dan niet verder kan lopen klik je gewoon op x als er nix gebeurt loop je gewoon langs die lijn waar je niet verder kan lopen dan komt er ergens een icoontje in beeld van een kaart dan klik je op x en tadaa dar kan je kiezen waar je naar toe wilt!.. khoop dat het zo duidelijk is anders moet je het maar effe zeggen..

    p.s. dit spel is heel simpel uit te spelen als je een beetje na denkt..:)

  • noompje

    oja … maar hoe ver ben je eigenlijk??? das wel belangrijkn je moet daar eerst met da vrouwtje praten binnen en alle op darchten doen die zij verteld en uit eindelijk met da politie mannetje kan je weg komen maar als je eerst verteld hoe ver je bent kan ik beter helpe..:)

  • Tom

    Maar,

    Ik ben nu al bij zijn huis.

    maar nu moet ik in het huis van de beakers ofzo, die code kraken.

    Hoe doe ik dat !?

    Tom'|

    Mail AUB terug!

  • noompje

    dan moet je bij select kijken! en hetis een kleine moeite om het gewoon zelf op te lossen

    p.s dit spel is heeeeel simpel uit te spelen.

  • nobody

    ik weet het, ‘k heb het zelf ook. je iets doen met mambo leo en dan vertelt ze waar de donuts liggen ( ergens in de vuilbak in ’t wc ) die moet je eruithalen en ze aan de flik geven

  • maura

    noompje ofzo als je dat spel al uit hebt gespeeld dat wil je dan plzz helpen want ik moet een geest uit de slaapkamer halen maar het lukt niet

    ps stuur je ff een mailtje als je dat weet dit is mijn e mail

    maura_banaan@hotmail.com

  • noompje

    welke geest?

  • noompje

    leg ik nog wel uit je moet zon ding ogrven in een begraaf plaats maar da kan pas als je ergens bent….

    waar ben je hoever>>?? wees duidelijk mensen