ik weet welke site je moet kijken dus ga naar: http://www.gamewinners.com/Cheats/index.php/The_Sims_2_(PSP) (het is in het engels en anders vertaal je het.
oja wie weet hoe ik een roomate krijg?
ik hoop dat iemand het weet:)
luccaB)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsjhaa ik weet er eeen L+R+vierkant ingedrukt houden bij buy perks (als je weet waar dat is) en naa een paar seconden komt er een woohoo teken en dan koop je die voor 0 ueros en als je dat hebt gedaan komt dat onderaan het schermpje te staan dan drukj op vierkant en dat is bij je mobieltje en dan druk je op de pijl van links naar recht en dan als je de woohoo teken hebt op rondje drukken en dan moet je op activeren drukken en dan komt er een lijst met dingen te staan
om weg tegaan bij die benzine station moet je die man buiten met die hoe een donut geven om een donut te krijgen moet je mambo loa intimideren en met die kaart bedoelen ze een kaart die je later in je inventaris krijgt en als je dat ding met die donut heb gedaan dan licht mischien bij het opgeblazen gebouw een mobieltje die gaat af neem hem op en dan krijg je dr newlouw aan de lijn als je nog meer wilt weten dan krabbel je maar en dan geef ik antwoord ik hoop dat ik je geholpen heb
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?