Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 PSP Cheat Codes en......?

  • lucca

    ik weet welke site je moet kijken dus ga naar: http://www.gamewinners.com/Cheats/index.php/The_Sims_2_(PSP) (het is in het engels en anders vertaal je het.

    oja wie weet hoe ik een roomate krijg?

    ik hoop dat iemand het weet:)

    luccaB)

  • mathias

    je moet in de kast kijken en dan naar het meisje gaan en dan praten en dan naar jongen gaan prate en dan gaan ze met elkaar praten en dan kun je haken

  • mathias

    staat de garage er nog?

  • mathias

    weet er iemand hoe ge naar divesion42 moet gaan

  • mathias

    i love shari

  • mathias

    hallo ik weet het noombje kan er niks van ik heb het zelf nog ni uitgespeeld maar je moet missies doen dan moet je met je poets vrouw prate en plof weg is de geest ps mag ik u nummer voor meer uitleg ik ben 13

  • samy

    Hey Mathias ik heb het uitgespeeld de garage staat er niet je moet de donut uit de vuilbak gaan halen en dan aan de flik geven en dan naar bella goth gaan en met haar praten dat je een huis nodig hebt en zij zal je haar huis verkopen

  • xxikxx

    jhaa ik weet er eeen L+R+vierkant ingedrukt houden bij buy perks (als je weet waar dat is) en naa een paar seconden komt er een woohoo teken en dan koop je die voor 0 ueros en als je dat hebt gedaan komt dat onderaan het schermpje te staan dan drukj op vierkant en dat is bij je mobieltje en dan druk je op de pijl van links naar recht en dan als je de woohoo teken hebt op rondje drukken en dan moet je op activeren drukken en dan komt er een lijst met dingen te staan

  • nick

    om weg tegaan bij die benzine station moet je die man buiten met die hoe een donut geven om een donut te krijgen moet je mambo loa intimideren en met die kaart bedoelen ze een kaart die je later in je inventaris krijgt en als je dat ding met die donut heb gedaan dan licht mischien bij het opgeblazen gebouw een mobieltje die gaat af neem hem op en dan krijg je dr newlouw aan de lijn als je nog meer wilt weten dan krabbel je maar en dan geef ik antwoord ik hoop dat ik je geholpen heb

  • jay

    als je later perks kan kopen, moet je naar die menu gaan en dan L+R en vierkant ingedrukt houden. dan komt er een paars of blauw hartje en als je die koopt , kan je cheats gebruiken. je behoeftes vullen, je sanity, geld skills alles :)