Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

• david

YO ALLEMAAL ik weet hoe je de cheat statue kan doen ok luister heel goed:

1.ga naar het stadsplein

2.tik daar het cheat statue code in maakt niet uit waar je staat(L,L,X,R,R,UP) en(L,L,R,X,X,UP)

3.ga nu naar het andere kant van het stadsplein waar nog een groene pijl staat(pijl is:als je naar huis wilt gaan)MAAR NOG NIET X DRUKKEN OM NAAR HUIS TE GAAN!

4.naast het pijl staat een paal naast het paal staat het statue met daarboven dat ster dat ook op jouw sim z'n hoofd zweefd.

5.druk op x en kun je 2 codes doen 1 met huisdieren 2 dat je alles kunt opvullen(dat zoek je maar zelf uit het is makkelijk)

6.als je meer wilt bijv.geld codes zoek dan op dit site http://www.gamesradar.com/psp/the-sims-2-pets/cheats/g-20060801165622937012

7.als je dat code intikt dan hoest je sim misschien dat is dan een teken dat het code er is ga dan weer naar het statue druk op x en dan zie je het code je kunt het miljoenen keren doen en je hoeft het code niet meer in te tikken

ALLES WAT IK DAARNET ZEI MOET JE WEL OP HET STADSPLEIN DOEN

als het is gelukt mail me dan:david_movsisian@hotmail.com

8. veel plezier;)

• david

driehoek boven links rechts beneden…..

• david

driehoek boven links beneden rechts…

enrique-je schreef:

>

> wcht hartstikke bedankt..

> maar als IEMAND een geld code weet,

>

> oh.. plies, zeg m ff

>

> xx

• melanie

kan je op sims2 huisdieren kindjes op de psp

• thomas

Weet er iemand hoe da ge puppys of kittens kunt krijgen want alle dingen die er al staan werken niet snel plies

• thomas

hier zijn nog wat cheats

10000 simdollars:driehoek,pijltje boven, pijltje links,pijltje beneden,

pijltje rechts

pet points voor dingen op de markt te kopen:driehoek,rondje,x,vierkant,l,r

• thomas

voor je al die cheats doet moet je een begin cheat intikken

daarvoor moet je naar de markt en dan in tikken

:l,l,r,x,x,pijltje boven.

dan ga ge tot het einde van de stoep en dan rechts dan zie ge zo een trofee ding daar moet ge gaan tegen staan en die cheats in tikken . daarna kunt ge tegen dee trofee gaan staan en dan x en dan kunt ge alle cheats gebruiken die ge hebt ingetikt

• david

wie kan mij code geven voor de psp sims 2 huisdieren?

• sam

Heej kan iemand mij een site vertellen voor theats voor de sims 2 pets voor de psp

thanks

• ik

ja hallo,

ik ben nu aan t spelen

maar als ik aan de kant sta,en ik typ die code in

staat ie gewoon voor me huis

en ik heb een code voor kittens en pups.!

driehoekje, Vierkantje, omhoog, links, L1 R1

X.