Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

• enrique-je

wcht hartstikke bedankt..

maar als IEMAND een geld code weet,

oh.. plies, zeg m ff

xx

• noompje

Heeft iemand pleeeeaaaseee nog codes??

• kylie

haay,kan iemand my een goeden code geven voor de simshuisdieren 2 op de psp. het lukt by my namelijk allemaal niet! Groetjess.

• Sandrien

als je toekomt ga je helemaal naar links en loop je door… je ziet daar een soort vuilbakje op met een simsteken erboven (een teken die boven de sim zijn hoofd staat ook) dat vuilbakje staat in de hoek naast een paal. je gaat ervoor gaan staan en je tikt dan die code in LLRX en dan klik je op wat je wil . x

• miraa

heeyy

ik had ff n vraagje , what is n cheat gnome? want er staat by een cheat : toets de cheat gnome in dan L plus bla bla bla .

dus weet hierso iemand wat n chaet gnome is ?

gr. mirr

• miss.black

Lindsey schreef:

>

> hey allemaal

>

> ik wou even zeggen ik zit met het zelfde probleem

> ik heb sims2pets voor nintendo gamecube

> bij mij werkt de site ook niet

> maar bij die ene cheats site heb ik iets gevonden

> alleen 1 groot probleem wat is Cheat gnome

>

> groetjes lindsey

Kijk even op deze link: http://vgstrategies.about.com/od/ps2cheatscodest/ss/TheSims2CheatGn.htm

De beschrijving op deze site is in het engels.

Groeten.

• rp

help me ik doe die code van L,L,R,x,x,up ma werkt niet en geef me aub nog meer cheats

• Anoniem

De cheat voor de cheatgnome is: l1 l1 r1 x x up

• zam

ik heb de code ge probeert maar hij doet niks wil iemand helpen om deze code

L1,L1,R1,X,X,Boven en waar moet ik staan blz help me

groeten

• toekoie

maare als je geen zin heb om je huisdier effe te gaan verzorgen dan moet je er een zonder huis dier maken en dan heel veel dingen doen vor jewerk en dan als je heel veel promotie enzo gehad hebt en geld dan moet je huisdieren gaan kope want dan heb je gelijk veel geld en je kan dan ook je huisdieren goed versorgen

ps:probeer ook ook veel wens pnten te krijgen en dan veel kamesr vrij te spelen dan verhuisen en dan heb je 1 een groot huis 2 veel geld 3 huisdieren die ook puppys en kitttens te krijgen 4 je kan ook door gaan met je werk 5 een werkster en zo vragen 6 je kan ook je huis dieren verlangens doen en dierpunten krijgen en veel dingen kopen 7 als je veel dingen vooor dieren en meer spullen bij de winkels meer te krijgrn 8 een fantaschie leven