Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The sims2 huisdieren codes voor PSP!

• Lindsey

he noompie

je moet 2 dezelfde rassen dieren hebben ga naar ze toe klik op ze en je krijgt zo een keuze balk klik op het onderste iets met ofsspring doe dit ook bij die andere een tadaa een tijdje later een puppie of kitten

• noompje

lindsey bedankt voor je uitleg maar ik snap niet wat je bedoelt met onderste iets

en ofsspring

heeft iemand a.u.b een betere uitleg??????;)

• noompje

uhhhh… melissa heb jij ook bij de cheat van de gewone sims 2 een vraag gesteld????? ja? nou ik heb daar antwoord op gegeven …

dat je het maar weeet..:)

• noompje

lylianne ik heb op de andere cheat van jou met de vraag over de sims 2 gewoon

geantwoord..

• noompje

kan iemand mij goed uitleggen hoe ik pups of kittens krijg ik snap er geen bal van!!!!!!!

• michael

halo ik ben michael ik zoek codes voor de sims2 hiusdieren voor de psp als julie die dan hebben stuur ze dan naar micwaal@hatmail.com stuur ze zo snel mogelekmathias schreef:

• tine

ey, weet er iemand welk machientje ge in het stadsplein moet gebruiken ik weet et nie!!!!!! en hoe moe ge puppy's maken?

:p

• T

waar moet je cheatcode invoeren? of moet je gewoon op die links, rechts etc drukken? want dat werkt bij mij niet..noompje schreef:

• gigi

Ik ook !!

• sinta

laat die laatste code maar die klopt niet helemaal…