Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diner Dash 2

• jansen

Zo dan wat een taal blijkt wel weer dat we hier te maken hebben met een infantiel, een puber die denkt alles te weten ;) en spelling is ook niet je beste vak zo te zien op school ;)

Misschien heb je wel eens van Google gehoord? Of hebben ze je dat niet op school geleerd?

Maar ik denk dat jij eens rechts onder in je opstart menu moet kijken en daar zie je staan copyrights playfirst inc, niks microsoft dus, je zou een mooie circus artiest zijn met al je fantasieën.

Als je slim was geweest had je ons allang de link laten zien van die extra levels waar je die kon downen tegen extra betaling maar die heb je gewoon niet omdat het niet bestaat.

Dus doe eens een plezier en houd lekker je waffel met je opmerkingen die kant noch wal slaan en het lijkt me beter dat je met je Lego blokken gaat spelen en restaurantjes gaat bouwen, in plaats van je met dingen te gaan bemoeien waar je totaal geen verstand van hebt!

Uiteraard kan je nog meer gaan schelden hier en gaan toeren maar neem van mij aan we lachen je allemaal uit dus blijf lekker weg en ik zou snel een andere naam nemen hier op het prikboard want sukkels zoals jij lusten we rauw hier

• jansen

toeren moet dus tieren zijn laatste alinea ;) maar ach 1 klein spelfoutje is niets vergeleken de taal die hier boven wordt uitgekraamd ;)

• anna

eehm domme vraag misschien. maar waar kun je diner dash 2 downlaoden??

help me alsjeblieft ik ben het beu die demo versies te spelen.

• jansen

anna schreef:

>

> eehm domme vraag misschien. maar waar kun je diner dash 2

> downlaoden??

> help me alsjeblieft ik ben het beu die demo versies te spelen.

je hebt geen andere versie nodig alleen een crack zodta je je huidige files kan overschrijven en dus langer geldig is dan 60 minuten ;)

gebruik Google eens en zoek naar crack Dinnerdash 2 en klaar is kees

• rick

je hebt helemaal gelijk. heeft toevallig nog iemand een code gevonden voor diner dash 2. Tot nu toe heeft niemand die volgens mij want ik kan hem echt nergens vinden.

• jansen

hier heb ik het gedownload WWW.CRACKZPLANET.COM veel plezier ermee ;)rick schreef:

>

> je hebt helemaal gelijk. heeft toevallig nog iemand een code

> gevonden voor diner dash 2. Tot nu toe heeft niemand die

> volgens mij want ik kan hem echt nergens vinden.

• Petra

Ik heb allebei de Spelletjes en de tweede heb ik al uitgespeeld maar ik geraak maar niet door het laatste level van het 4e restaurant in het eerste spel weet iemand een tip voor hierdoor te raken ? want van cheats vindt ik bijna niks tot niks

groetjezz

• karlijn

hallo allemaal

ik speel al een tyd diner dashmaar kan alleen de demo versies spelen en die stoppen dus naar 1 uur ik baal daar vna is er niet een manier om het spel altytd te kunnen spelen buiten het te kopen misschien

groetjes karlijn

• karlijn

oh en als ik nou zo een crack gevonden heb bij google welke moet ik dan pakken hihih staan er zo veel en hoe moet ik die dan over het huidige bestand heen zettne

ik ben een leek in die dingen

karlijn

• Danielle

Hoi karlijn,

Je zou eens moeten kijken op de volgende site. Daar kan je ook voor andere spellen een crack vinden. Daarmee heb ik de mijne ook gecracked.

http://www.crackzplanet.com/

Groetjes,

Danielle