Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diner Dash 2

• rick

he coolekikker,

waar heb je die 1000 levels vandaan gehaald. Ik wil ze ook wel

rick

coolekikker schreef:

>

> ik heb iets gewonload dat er iets van 1000 levels zijn en ik

> kom niet verder bij level 998

> da's egt ships segSifra schreef:

> >

> > Ik kom al niet verder bij level 17…. moet 8800 hebben en me

> > hoogste is 8600

• nadia

lau schreef:

>

> Flipke schreef:

> >

> > Dat heb ik nou ook..Alleen kom k niet verder bij level 28..

> > Heeft missien iemand advies of als het zou kunnen een code om

> > vals te kunnen spelen?

> >

> > Groetjes Flipke

• Mercedes-Benz Club Nederland

heb hem net uitgespeeld maar waar zijn die andere 1000 levers te downloaden?

• Slappelach

Ik heb het zelfde probleem, Ik zit ook vast bij level 40.

Een code kan ik ook niet vinden.

• Mercedes-Benz Club Nederland

jemoet gewoon maximaal 4 tafels bedienen en steeds bijdat hartje gaan staan

alle 4 tafels gelijk eten geven en opruimen en goed op kleur letten hoe je ze neer zet

je neemt de bestelling op rent terug naar hartje tot iedereen weer blij is snel terug naar de bar eten halen en bezorgen weer terug naar hartje tot iedereen blij is

dan snel borden ophalen dan weer terug naar hartje etc etc zo haal je zelf makelijk expert level

• madmacs

ik heb ze op een illegaale site gedownload maar keb er vor betaald 50 eurotjus microsoft heeft se ff gemaakt se sijn wel moeilijker !!dus je moet ff microsoft een mailtje sturen!

• jansen

zo lust ik er nog een paar geef de link maar dan kijk ik zelf even

• rick

inderdaad dit gelooft toch niemand dat microsoft die levels voor 50 euro maakt. Volgens mij bestaan die levels gewoon niet want ik kan ze niet vinden

• Nancjuhh

ik wil graag even weten waar die 1000 levels vandaan komen want ik kan ze nergens vinden :S dus als iemand mij wil helpen graag want ben nu bij het laatste level en wil graag nog verder

greatss Nancjuhh

• madmacs

je moet gewoon je tiefus bek digt houden nu want microsoft heeft dat gewoon gemaakt kloote jog!