Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sims 2 psp op een onbewoond eiland

  • teun schellekens

    je moed med apen omgaan.

    probeer je blij te maken bijvoor : een banaan geven ze vermaken

  • annika

    kan iemand vertellen waar je goede cheats kunt halen

  • Lisa

    je gaat zo in de regen op zo,n berg klimmen en dan kom je klei en volgens mij ook glas tegen.

  • freek

    hoi dineke ik kan je helpen met je vragen dus let op om een ei teraapen moet je heben 1kip 1een kipen hok 1 maak het hok 2 zet de kip er op en 3 ga voor de kip zingen dan klik je op ei rapen en je hept een ei sorry op vraag 2 weet ik niets

    oke vraag 3 ken ik ok niet sorry maar ik hoop dat je blij bent met vraag 1 groet freek

  • freek

    hallo ik hep een vraag ik wil graag weten waar het latste stukje kaart is want ik hep ale delen al allen niet rechs onder en wat kan je met die kaart ijge lijk wand dat wil ik all lang weeten wie kan mij helpen

  • freek

    hallo ik hep een vraag want ik lees net dat er wel piraaten komen maar waneer en komen ze egt (:D

  • Marion

    1. Maak een kippenval. Zet de val waar een hoopje veren ligt. Zo vang je een kip. Maak daarna een kippenhok. Dan ga je vlakbij het kippenhok staan, en kiest om de kip toe te voegen. Daarna kun je zingen voor de kip zodat die eieren legt. Dan kun je ze rapen.

    2. Je moet heel goed uitgerust zijn hiervoor. Verzorg je behoeften goed.

    3. Ga naar het pierstrand, en daar vind je een doorgang. Als je verderloopt, verschijnt er ‘Lagune met scheepswrak’.

    greetz

  • anoniem

    probeer is muziek te maken .

    of ga zwemmen ik heb dit ook al is voor gehad en nals dit niet werkt moet je je vorige opgeslagen spel herladen

    ps. hopelijk heb je je spe nog niet opgeslagen en doe dit ook niet want anders zit je met je spel helemaal vast

    groetjes alias jason.bournX(:)-D

  • anoniem

    vliegtuig eiland en vulkaan eiland

    ik denk niet dat dit esensiel is maar als je goed blijft zoeken zou je zewel eens heel rapkunnen op duiken

    ze komen als je ze niet zou verwachten

    ale zo zegen mijn vrienden de makers het toch als je ze toch niet vind ga dan naar vragen over sims .be daarzouden ze je welverder helpen(tu):)-DX(

  • anoniem

    ten eerste die eieren zijn niet op dat eiland .

    sorry mijn vrienden (de makers van de sims)zeggen dat die k ano's er aleen voor de lol bij zitten

    en vraag 3 je moet duidelijker zijn zit je op het eerste eiland ?

    dineke fijn dat ik jou vraagjes te beatwoorden

    alias jason.bourn groetjesX(