Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sims 2 psp op een onbewoond eiland

  • rody

    je moet de kroon van de lama koning als sleutel gebruiken in de donkere grot bij de deur

  • mi

    Je moet eerst een kippenval kopen en neer zetten waar een kip staat en dan weg gaan en heel veel later de kippenval oppakken en dan een soort van kippenhok maken en die ergens neerzetten en dan de kip (als je een kip gevangen hebt) er op zetten en dan weer wachten en als ze er zijn kan je ze rapen zo raap je eieren

  • mi

    ik en me zus hebben het spel uitgespeelt maar aleen nog zo'n everwijn vangen weet iemand waar ik ze het meest kan vinden? en op welk eiland? vulkaan eiland, vliegtuig eiland,of schipbreuk eiland

  • onur

    Hoi om eieren te rapen meot je eerst een kip vangen dat gaat als voglt je moet net zo lang wchten tot de kip wegvliegt en dan daar een val zetten na een tijdje moet je de val oppaken en de kip in het kippen hok zetten dan zing je voor hem en

    dan raap je een ei :)

  • cristiaan

    waar kan ik klei en vulkaan glas vinden en hard hout

  • chenoa

    Weet iiemand hoe je een douche moet maken enzo? EN je krijgt och vanzelf te ‘horen’ wanneer je die dingen moet gaan vnagen want daar ben ik nog helemaal niet! Pleas help me:D

  • jennifer

    Waar kun je die kroon van de lama vinden?

    Ik kom helemaal niet verder.

    Ik kan niet naar het 3e eiland toe, terwijl alles groen is?

  • *N*

    Misschien kan iemand mij ook wel helpen ,ik zit dus op dat 2de eiland vast . Maar ik weet dus niet hoe ik mijn sim haar plezier terug omhoog kan laten gaan .. Ze wil niks meer doen , behalve eten oprapen als het op de grond ligt .. Eigenlijk kan ik dus niet verder. Help ?

  • loll en

    sims

  • =D

    Heej ik ben al op het 3de eiland maar ik weet niet hoe je verder moet komen, ik weet niet hoe je die kroon van de Lamakoning moet vinden. Kan plz iemand mij helpen?

    =D