Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.spelpunt.nl

  • Niek

    Spelpunt is een site waar je veel verschillende spelletjes kunt spelen, allemaal leuk en aardig, maar als je spellen wilt spelen waar je speelpunten voor nodig hebt moet je daar voor betalen. Ik heb dat ook gedaan om te pokeren, maar dat die doe ik nooit meer, die poker-regels daar klopt geen zak van. Dus allemaal boycotten die boel

  • kootje11

    wat is dit voor een bullshit?????/

  • prulletje4

    hier een gedicht van prull spelpunt is gul en als je niks wint vraag t dan aan de sint die is er ieder jaar en staat met mooie prijzen klaar gr prulletje4

  • tuinridderhenk

    hoe werkt dit

  • mitchel

    weet iemand een cheat voor 180 op spelpunt ik kan er echt geen bal vanX(

  • erwin

    hallo

  • zefanja30

    X(een klein testjeX(DIT IS NIEUW VOOR MIJ, GROETJES AAN SPELPUNT.NL

  • jacquelien

    ja heb je gelijk in angela had laatst een wat die zei in de openbare chat kan gewoon niet door de beugel van er komt bloed uit mijn … zal het maar netjes zeggende site word erg asocial zo .:X

  • flippo777

    Spelpunt.nl ,is een site met mooioe en l;euke spellen,zonder meer war

    het gene wat snel mag veranderen is het manipuleren in elke spel,van de Beheerders,zoals zij menen te noemen

    blijkbaar vervelen ze zich,en hebben dus maar bedacht,om in spellen je in ene in een andes spel te zetten,of je tegoed die kwijt bent,door hun schuld,NIET terug te geven

    .

    Ze zetten je vast in een spel,en als je uitlogd,tja? ben je inzet dus al weer kwijt,

    ZEER Irritant.

    naar ik wet is men wel eens aangepakt voor dit soort gedrag,naar oik heb het gehoord,en heefty het NIET geholpen.

    wellicht is de rijdende rechter een optie er voor,zo komt hun werkplek openlijk op de Tv en heft verschuilen GEEN ZINMEER.

    Het is mensen GEEN goede service bieden,maar hun eigemn regeltjes toepassen,en voldoe je er niet aan,krijg je een ban

    volgens mij,worden er ook bewust lui voor aangetrokken,die juist in spellen de boel ophitsen Zoals Gameon

    Een warlijk Meestyer in het aannaien van een Ban

    WALGELIJK!!

    Leer eerst je zaken goed op orde te houden,en manipuleer de spellen NIEt meer

    Dan is de kans groot,dat mensen zeer tevreden zijn over Gamepoint en Spelpunt.,dat is toch wat jullie graag willen?

    Wordt dan eerst maar eens kritisch op jezelf,en je functioneren ,want de SERVICE die jullie als bedrijf bieden,is uiterst Belabbelijk.

    schandalig zelfs Als jullie trots zijn op julie manier van werken,klopt er iets niet in jullie functioneren.

  • belle66

    kan niet meer op spelpunt komen er word aan gegeven dat mijn virusscanner en java niet samen kunnen

    speel hier al jaren wie kan mij helpen