Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.spelpunt.nl

  • Zidane8

    Johan

  • Anass

    Bestaan er misschien cheats voor spelpunt heb ze hard nodig

  • Tonia van Wolferen-foks

    :X Ik krijg steeds error. als in dobbelfeest aan klikt via hyves.

    hoe kan dat

    zijn er nogh meer mensen die dit hebben

  • rika de bruyn

    hoe krijg ik meijn zakgeld voor spelen op spelpunt

  • spelpunt

    Spelpunt heeft aantal weken achter elkaar doss aanvallen gehad. De spellen zoals poker liepen elke keer vast en mensen werden zonder reden eruit gegooid. De reden van uigooien was dat Spelpunt doss aanvallen had gekregen. Ook is er een keer een medewerker van Spelpunt over een draad heen gestruikeld zodat de verbinding met de server niet meer mogelijk was. Het frappente van dit mensen doen inleg van 100, 250, 500 en 1000punten. Zonder dat ze een spel hebben gedaan worden ze eruit gegooid en hierdoor verlies je je inleg. Deze punten/inleg worden niet vergoed door Spelpunt, de reden het ligt niet aan ons. Ze hebben geschat honderduizend punten verdiend door deze aanvallen.

    Het is schandalig hoe Spelpunt met deze mensen omgaat, dus ga niet spelen op Spelpunt, het zijn nl dieven.

  • lia

    speel sinds enige tijd iedere dag maar nu kom ik niet meer op spelpuntlogo hoe komt dat?

  • bero2

    ik ken niet op spelpunt komen ik vraag om hulp

  • duif

    hai ja kan er ook niet meer op omen weet niet wat het is helaas

  • flodderke2

    ik geraak er ook niet meer op dat is niet normaal meer hoor ik betaal toch ook verdorrie

  • angeladebruin

    moet zeggen voor dat jullie een zijn wat zeker niet deug elke dag is er storing bij jullie en er mag gezegt worden wat je maar wil tot hoer toe enz en niks word er aan gedaan omdat het vaste klanten zijn en is puur oplichterrij bij jullie ook wat er gebeurd daar is onmogenlijk