X(GESLOTEN Ben jij vandaag ook bij het Vragenuurtje?
25 Comments
by
MarievdEnde23
on 24th July 2012 at 15:26 (380 Bekeken)
Comments
Pagina 1 van 2 1 2 Volgende LaatsteLaatste
Mister_Solo's schermafbeelding
Mister_Solo - 24th July 2012 15:29
Wie is er namens Sp aanwezig?
weijwam2's schermafbeelding
weijwam2 - 24th July 2012 15:30
waarom als via spelsalon speel zoveel storing de laatste maanden echt slecht kan daar ook niks meer winnen
MarievdEnde23's schermafbeelding
MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:31
Dat weten we nog niet! Morgen zul je het zien!
MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:35
Hallo Weijwam2,
Wat bedoel je met storing?Heb je problemen met in loggen via Spelsalon? Graag horen we van je!
Groetjes,
Marie
Mister_Solo - 24th July 2012 15:53
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23
Dat weten we nog niet! Morgen zul je het zien!
Dit zal dan wel het antwoord op mijn vraag zijn, jammer want het is voor mij wel van belang wie er aanwezig is .
Ik kan dan namelijk rekening houden wat voor soort vragen over welke onderwerpen zinvol zijn.
MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:56
Hallo Mister_Solo,
Indien een medewerker niet direct een antwoord heeft,kun je ook altijd de helpdesk even mailen.
Zij kijken dan of ze wel een antwoord kunnen bieden.
Groeten,
Marie
ghetto666's schermafbeelding
ghetto666 - 24th July 2012 19:06
Marie heb je je collega al gesproken dat ik gebeld heb.
Mister_Solo - 24th July 2012 19:13
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23
Hallo Mister_Solo,
Indien een medewerker niet direct een antwoord heeft,kun je ook altijd de helpdesk even mailen.
Zij kijken dan of ze wel een antwoord kunnen bieden.
Groeten,
Marie
Inmiddels heb ik ervaring met de helpdesk….weet je…….laat maar zitten !
Ganny1's schermafbeelding
Ganny1 - 24th July 2012 20:12
Ik zie 2 tijden staan, 13.00 uur en 14.00 uur. Graag de juiste tijd en Solo zeur nu eens niet zo he.
MarievdEnde23 - 24th July 2012 21:01
Hey Ganny1,
Ik heb het aangepast, het is 13.00!
Groetjes,
Marie
FEYENOORD_EE's schermafbeelding
FEYENOORD_EE - 25th July 2012 08:30
ik heb wel nu een vraag heb net opgewaardeerd via ideal maar krijg het er niet bij problemen?
FEYENOORD_EE's schermafbeelding
FEYENOORD_EE - 25th July 2012 08:33
al opgelost waserg traag
MarievdEnde23 - 25th July 2012 08:51
Hallo Feyenoord,
Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost, anders kun je altijd de helpdesk@spelpunt.nl even mailen,zij kijken dan de betalingen na.
Groetjes,
Marie
Samuel_r's schermafbeelding
Samuel_r - 25th July 2012 16:36
Duizenden spelers hier op spelpunt, en van die duizenden spelers is ver beneden het gemiddelde die naar het vragenuurtje komen. Zou het zo zijn dat ze tevreden zijn of dat de antwoorden die jullie geven niet bevredigend zijn? Deze was ik vergeten vanmiddag te stellen, want de opkomst is minimaal.
angielady's schermafbeelding
angielady - 25th July 2012 16:44
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samuel_r
Duizenden spelers hier op spelpunt, en van die duizenden spelers is ver beneden het gemiddelde die naar het vragenuurtje komen. Zou het zo zijn dat ze tevreden zijn of dat de antwoorden die jullie geven niet bevredigend zijn? Deze was ik vergeten vanmiddag te stellen, want de opkomst is minimaal.
Er zijn mensen die werken, en dus niet bij dat vragenuurtje kunnen zijn
Samuel_r's schermafbeelding
Samuel_r - 25th July 2012 16:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angielady
Er zijn mensen die werken, en dus niet bij dat vragenuurtje kunnen zijn
De tijd was wel ongunstig, en het mooie weer natuurlijk. Had jij eventueel ook iets willen vragen aan Marie? Dit topic staat open, en vragen staat vrij zolang de notulen hier nog niet gepresenteerd staan
MarievdEnde23 - 25th July 2012 18:15
Hallo Samuel,
Niet iedereen kan aanwezig zijn, sommige spelers hebben er geen behoefte aan en komen ook niet. Er zijn ook spelers die de blauwe berichtjes missen in de chat en er zijn ook spelers die niet regelmatig op het nieuws kijken. Plus er passen maar een aantal mensen in een kamer, als er 150 mensen in een kamer zouden zitten dan wordt het ook erg onoverzichtelijk. Vergeet niet dat veel mensen ook hun vraag prive stellen aan ons, of via een admin, ons bellen of ons mailen. De notulen zullen er morgen opstaan! Tot die tijd sluit ik even de thread!
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.
MarievdEnde23 - 26th July 2012 08:56
Notulen Vragenuurtje 25-7-2012
1. Wanneer kunnen we de Spelpunt spellen op de Ipad spelen?
Op dit moment wordt er erg hard aan gewerkt om er voor te zorgen dat jullie binnenkort ook onze spellen op de Ipad kunnen spelen. Binnen 2 a 3 maanden verwachten we het eerste spel! We zullen jullie uiteraard informeren wanneer dit gaat gebeuren.
2.Ik heb een patroon gewonnen maar heb het niet bijgeschreven gekregen, kan dit worden nagekeken?
Uiteraard kunnen wij dit nakijken, het enige wat je nodig hebt is het gsid nummer. Dit kun je vinden in de Bank, daarna klik je op Geschiedenis en opent zich je spelgeschiedenis. Daarna selecteer je het spel wat je denkt te hebben gewonnen en rechtsboven staat een gsid nummer. Dit nummer hebben wij nodig om te kijken of je het gekregen hebt of niet. Je dient dan een mailtje met deze informatie te sturen naar helpdesk@spelpunt.nl.
3.Hoe lang duurt het voordat een bug ( een technisch probleem) kan worden opgelost?
Het is voor ons altijd erg lastig in te schatten hoe snel dit kan, want soms kan een technisch probleem heel erg lastig zijn waardoor het meer tijd kost. Onze programmeurs doen altijd hun uiterste best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het ligt er ook aan of de bug prioriteit heeft over andere projecten. Uiteindelijk wordt het opgelost echter een tijdsperiode kan hier niet aan worden verbonden.
4. Ik heb een sanctie gehad, hoe kan ik dan informatie opvragen over mijn sanctie?
Wij gaan nooit in discussie over sanctie via het nieuws, telefoon of in chat. Je kunt via bans@spelpunt.nl een mail sturen en informatie opvragen. Wij zorgen dan dat je een antwoord hebt gehad.
5.Tijdens de Bingo komen er spelers die kaarten kopen ook wel bekend als hoppers, kan dit stoppen?
Wij vinden dat iedereen kaarten mag kopen wanneer hij/zij wil, dat betekent dat wij niet de koopronde zullen sluiten nadat de kaarten gekocht kunnen worden. Het is namelijk getest dat het niet uitmaakt wanneer je de kaarten koopt, of dit nou tijdens de koopronde is of tijdens het spel.
We zullen dit dus niet aanpassen.
6. Het tafelnummer ontbreekt tijdens het grote Poker Toernooi?
Dit wordt nagekeken en indien het zo is direct aangemeld als bug.
7. Zal de optie om als gast in te loggen ooit verdwijnen?
In de toekomst zal het inderdaad niet meer mogelijk zijn om als gast in te loggen. Echter is er nog geen datum wanneer dit zal zijn.
8. Is het mogelijk om een oefenpotje te krijgen met DobbelFeest?
We zijn druk bezig om voor elk spel een oefenpotje te maken, waar je aan de hand word genomen door het spel, zodat je precies weet hoe het werkt. We kunnen nog geen tijdsindicatie geven wanneer dit af is.
9. Is het mogelijk om Admin’s automatisch toe te voegen aan je vriendenlijst?
Bedankt voor deze suggestie, wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt.
10. Mijn Vip abonnement is afgelopen maar ik heb geen email ontvangen, hoe kan dat?
Vlak voordat je Vip of Svip abonnement afloopt krijg je van ons een mailtje waarin we je vertellen dat je abonnement bijna afloopt en dat je kunt verlengen met korting. We hebben het nagekeken maar volgens ons moet dit mail systeem gewoon werken. Indien je graag wilt weten tot wanneer je abonnement loopt kun je ook even via mijn menu> betalingen en abonnementen om te kijken wanneer dit is.
11. Ik heb een speler compleet geblokkeerd en hij kan toch nog steeds meekijken in mijn spel ik vindt dit onprettig!
We gaan hier naar kijken om te kijken welke oplossing we kunnen bieden. Je kunt ook in de spel instellingen aanvinken dat je geen meekijkers wilt in je spelletje. Zo verhinder je dat de speler kan mee kijken!
12. Het geluid valt weg tijdens de tweede ronde in Poker, is hier iets aan de doen?
We weten dat dit probleem er is, op dit moment staat het aangemeld als bug. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. We kunnen geen tijdsindicatie geven wanneer dit is opgelost.
13. Klopt het dat de knoppen van Bingo weg zijn zodra het Bingo spel begint/ idem met de autobuy knop?
Inmiddels heb ik dit nagevraagd en het klopt dat de knoppen er dan niet meer zijn als de ronde is begonnen.
Updated 26th July 2012 at 10:22 by MarievdEnde23
Mister_Solo - 26th July 2012 12:15
Antwoord op vraag 13 heb ik als vraagsteller niets aan, denk je soms dat ik foutieve info. geef? Natuurlijk zijn deze buttons weg zodra het spel start, ik vroeg een
oplossing , en gaf aan of de buttons niet zichtbaar konden blijven , ook tijdens het spel .
Mister_Solo - 26th July 2012 12:32
Vraag 7 is ook van mij afkomstig, echter was mijn vraag of er haast gemaakt kan worden met dit, avond op avond zijn er gasten die de sfeer in geluksrivier(poker)
verzieken.
Waarom geven de notulen een ander beeld weer dan datgene wat er tijdens het vragenuurtje werkelijk gevraagd werd door de spelers?Of is er gewoon een
fout gemaakt met het maken van de notulen ?