Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

osm

  • likol

    als je gratis real wil of barca maak niet ui tof wil je premium stuur je gebruikers naam plus ww dan binne eeen uur ben je barsa en premium stuur naar lakhdar.g@hotmail.com

  • daanpro123

    Ik wil bovenaan staan, dangeef ik een tip hoe je je spelers zo goed kan maken als je wilt

  • lady_dy_1

    Beste spelpunt,waarom halen jullie eraf wat ik te melden heb,voorheen heeft er een boodschap opgestaan van mij die ik niet heb geschreven.Dat heeft veel opschudding in spelpunt gebracht Ik weet dat het sannie 4535 heeft gedaan met een andere reller die op spelpunt aanwezig was.

    Ze melde het zelf toen Marie in de vip aanwezig was(dat had je moeten verwijderen en niet wat ik te melden heb nu.

    ONRECHT omdat ik in de vip een vraag had aan drammetje en sannie meteen marie gilde in de vip geef haar eens een ban en ja hoor die werd meteen gegeven.

    Ik betaal voor op de site te komen en heb evenveel rechten als iedereen daar,maar dat vinden sommige rellers niet goed,hun bepalen wie er iets mag tikken en anders word je wel zo in de zeik gezet dat je er niet meer op wil.spelpunt maak het nu eens een gezellige site van en geen relsite.

    Ik weet dat het moeilijk is maar vraag er de spelers een na,ik krijg er mensen in msg die zeggen wat een rellers en waneer veranderd er nu eens iets dat het wel gezellig is.

    Spelen daar en een praatje moet toch kunnenDOE EENS IETS AAN DIE RUZIEZOEKERS EN MAAK ER EEN ECHT SPELPUNT VAN!

    Er worden bedreigingen gedaan vinden jullie dat normaal ,Stoeipoes word er iedere dag met de grond gelijk gemaakt en dat allemaal op en achter die tikmachine.

    Laat dit ophouden en kijk eens na wat er gemeld word.Ik heb een mail gestuurd waarom doen jullie daar niks mee????

    Ik weet nu al kom ik weer op sp dat ik zo weer een ban heb al zeg ik maar A.

    Maak iemand admin die onafhankelijk is en eerlijk dan zal je zien Lady_dy _1 geen ban meer,Kijk die vip eens terug dan kan je zien dat ik alleen een vraag stelde.

    maar sannie4535 gild dan al in de vip om een admin(heeft zij aandelen in het bedrijf) nee dat kan ook weer niet is ze te dom voor.

    Ik weet zeker dat zij daar zit om vele mensen het slecht naar hun zin te maken,doe er eens iets aan.

  • marc

    sp is een grote vriendjes politieke site allemaal elkaar bannen aannaaien en de schuldige lacht zich rot