Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rellers en admin vriendinnetje

  • lady_dy_1

    Speel al jaren op spelpuntmaar,het is geen spelpunt meer maar relpunt heb ik het idee!!

    In de vip zijn mensen die absoluut geen normen en waarden hebben en het afzeiken sorry voor dit woord van mensen geweldig vinden.

    Het zijn over het algemeen limburgse mensen die daar zitten en ook hebben ze een limburgse admin met zich mee.

    Dus dat wil zeggen dat iedereen die een andere mening is toegedaan een ban van chanty krijgt(chanty is dus de limburgse admin)

    al zeg je maar a en limburgse vippers zeggen b is het ook zo volgens die admin.

    Dat dit hier allemaal zo maar mag vind ik schandalig Ze zouden de vip aan dat soort mensen moeten verbieden.

    Ook lopen ze elkaar achterna hebben geen eigen mening en admin chanty relt mee!!!!!!

    De enige die het hier goed doet is Marie vd Ende die maakt er korte metten mee.

    Ook hoop ik dat Marie iets doet aan die admin!!!!.

    Iedereen veel spel plezier en geen rellers meer hier.

    Lady_dy_1

  • Spelpunt Speler

    Dat ik dit toevallig mag tegen komen kijk ik heel erg van op.

    Je Spelling van de Nederlandse taal is zeer slecht is zou daar echt een keer wat aan doen als je een volgende keer op een forum gaat posten.

    Ik kan jou als speler uit de vip chat van spelpunt en volgens mij draai je de rollen compleet om.

    Jij mag zelf met jou kliekje(zo zeg ik dat nog netjes) graag de boel op stoken en de vermoorde onschuld spelen. Helaas trappen de meeste daar niet in en ook

    gelukkig spelpunt niet. Het is zeer triest dat je een bedrijf op deze manier er in betrekt. Ik zie aan je taal gebruik dat Limburg nogal dwars bij je zit, ik vraag hoe dat komt.

    Immers niet iedereen komt uit Limburg die op spelpunt speelt. Het zwart maken van een admin toont aan dat je zwak bent en niet voor je eigen mening durft uit te komen ipv het tegen de admin in

    kwestie openbaar in de chat te vermelden. Ook het noemen van de naam Marie van den Ende is zeer triest ,als jij het een goede medewerker vind laat je deze dame met rust ge zien ze wel betere dingen te doen heeft

    ipv in dit soort posts te recht te komen. Je zegt het al zelf, ze zouden dit soort mensen moeten verbieden .Ik vind het jammer dat ik hier geen screens kan plaatsen van jou gedrag tegen over spelers in de vip.

    dan hadden de bezoekers die hier komen kunnen waarnemen wie der werkelijk een rotte appel op deze site.

    Met deze laatste zin denk ik dat ik wel genoeg heb gezegt. Ik vraag de moderator van deze site deze post te verwijderen of in de gaten te houden.

    Een spelpunt speler.

    lady_dy_1 Schreef:

    ——————————————————-

    > Speel al jaren op spelpuntmaar,het is geen

    > spelpunt meer maar relpunt heb ik het idee!!

    > In de vip zijn mensen die absoluut geen normen en

    > waarden hebben en het afzeiken sorry voor dit

    > woord van mensen geweldig vinden.

    > Het zijn over het algemeen limburgse mensen die

    > daar zitten en ook hebben ze een limburgse admin

    > met zich mee.

    > Dus dat wil zeggen dat iedereen die een andere

    > mening is toegedaan een ban van chanty

    > krijgt(chanty is dus de limburgse admin)

    > al zeg je maar a en limburgse vippers zeggen b is

    > het ook zo volgens die admin.

    > Dat dit hier allemaal zo maar mag vind ik

    > schandalig Ze zouden de vip aan dat soort mensen

    > moeten verbieden.

    > Ook lopen ze elkaar achterna hebben geen eigen

    > mening en admin chanty relt mee!!!!!!

    > De enige die het hier goed doet is Marie vd Ende

    > die maakt er korte metten mee.

    > Ook hoop ik dat Marie iets doet aan die

    > admin!!!!.

    > Iedereen veel spel plezier en geen rellers meer

    > hier.

    > Lady_dy_1

  • Spelpunt Speler

    Dat ik dit toevallig mag tegen komen kijk ik heel erg van op.

    Jou Spelling van de Nederlandse taal is zeer slecht, Ik zou daar echt een keer wat aan doen als je een volgende keer op een forum gaat posten.

    Ik kan jou als speler uit de vip chat van spelpunt, en volgens mij draai je de rollen compleet om.

    Jij mag zelf met jou kliekje(zo zeg ik dat nog netjes) graag de boel op stoken en de vermoorde onschuld spelen. Helaas trappen de meeste daar niet in en ook

    gelukkig spelpunt niet. Het is zeer triest dat je een bedrijf op deze manier er in betrekt. Ik zie aan je taal gebruik dat Limburg je nogal dwars zit. Ik vraag me af hoe dat komt.

    Immers niet iedereen komt uit Limburg die op spelpunt speelt. Het zwart maken van een admin toont aan dat je zwak bent en niet voor je eigen mening durft uit te komen ipv het tegen de admin in

    kwestie openbaar in de chat te vermelden. Ook het noemen van de naam Marie van den Ende is zeer triest ,als jij het een goede medewerker vind laat je deze dame met rust gezien ze wel betere dingen te doen heeft

    ipv in dit soort posts te recht te komen. Je zegt het al zelf, ze zouden dit soort mensen moeten verbieden .Ik vind het jammer dat ik hier geen screens kan plaatsen van jou gedrag tegen over spelers in de vip.

    dan hadden de bezoekers die hier komen kunnen waarnemen wie der werkelijk een rotte appel op deze site.

    Met deze laatste zin denk ik dat ik wel genoeg heb gezegt. Ik vraag de moderator van deze site deze post te verwijderen of in de gaten te houden.

    Een spelpunt speler.

  • DoraPoppie

    Schandalig wat ie Lady_dy daar neerzet,ik ben zo vaak in battle en in de vip en ik zie wat zij allemaal de spelers naar het hoofd gooit,daar kan echt geen hond van eten(nog netjes gezegd).

    Ze krijgt terecht heel vaak een ban voor haar scheldpartijen en woorden die ze gebruikt,en die admin Chanty is echt niet partijdig die scheert iedere speler over 1 kam,is een top admin.

    Ik hoop dat iemand van kantoor dit gaat lezen,want dit gaat echt te ver wat die Lady_dy nu doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lorre85

    Ja schandalig lady-dy wat je daar allemaal schrijft, ik zou eerst een voor de spiegel gaan staan als ik jou was.

    Hoewel….

    De manier waarop jij met spelers omgaat, ik zie dat dan voornamelijk in de battle, dat kan inderdaad niet door de beugel.

    Kinderen van spelers afzeiken bijvoorbeeld, ik hoop voor jou dat niemand dat ooit bij jouw kinderen zal doen!

    Denk daar maar eens over na voordat je een bericht plaatst wat kant noch wal raakt.

    En wat chanty betreft, dat is een leuke admin die altijd met iedereen begaan is.

    Ik kijk halsreikend uit naar de dag dat je weer eens een ban te pakken hebt,

    moet overigens al genoeg zeggen over je gedrag!

    Lorre85 spelpunt

  • play_with_cil1

    ehm lady spelpunt heeft een leuke functie ingebouwd zodat jij je bloeddruk laag kan houden dat heet : de negeer functie

  • bewilipa

    Jij geen RELLER!!!! Laat me niet lachen.

    Je doet niet anders op spelpunt.

    Je bent gewoon een vreselijke ZEUR!!!!

    Je hebt volgens mij geen ander leven dan alleen maar RELLEN en ZEUREN