Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

CHEATS VOOR OSM, GRATIS PREMIUM SEIZOENSKAART HOUDER!!!

• soufian

halo allemaal ik heb gisteren codes gezien voor osm wil jij er ook en geef alleen je naam en wachtwoord en je hebt hem over een half uur binnen

als je me niet gelooft dan ben je niet slim want ik ben niet van die type die wachtwoorden gaat stelen ik heb er al veel van mijzelf

• dylidylidyli

Ik wil een politics'm uit mijn land Kosova maar we kunnen niet weten als ik om het even welke berichten GRATIS SI …. dank u

• dylidylidyli4o5d

Seizoenskaarten Ik heb gratis besteld, maar weet niet hoe het activeren van de tickets die u hebt om lang te wachten om te worden geactiveerd …. : D

moet u de e-mail … maar we lezen dat de vraag zou verwachten dat een janve Is dit waar

Byy: dylidylidyli uit Kosovo …

• chris

Hoi ik wil gratis premium dit zijn mijn gegevens

c.hrizzzy@live.nl

henkgiertank

chris1

• gizzer070

kan jij mij alstjeblieft helpen ik wil heel graag een premium kaart want ik wil heel graag mijn team scoute maar ik wil geen risico nemen om mijn msn account te hacken dus kan jij het ook proberen zonder mijn wachtwoord alstjeblieft?

• merlijn

X(ik ik premim zijn

• je zus

mijn gebruikersnaam is debom888s1 en mijn w8woord is Danesh03

• Patrick

Mensen geloof deze mensen niet.

alles wat hun zeggen klopt niet.

ik ga het uitlegen ik ken zo'n gast van gamebasic.

game basic is een soort sponsor van osm.

hij heeft zelf ook een acc .

hij staat iets in 600.

hij weet een perfeckte tactiek en cheats.

daar weet hij alles van.

mail naar kggfh@live.nl met je ww en gebruikersnaam en binnen 24 uur heb je 500.000.000 en als het hem lukt ook nog wat spelers .

en de cheats kan hij maar 5 keer gebruiken dus de eerste 5 die op dat adres mailen hebben geluk.

• mart

Login: mart wildeboer 9081

Wachtwoord: ronaldo9081

• julian

Pure shit natuurlijk.

Er is helemaal geen hack voor OSM