weet iemand cheats voor osm? en niet dat verhaal van naam + wachtwoord want dat slaat nergens op.
vertel hoe ikzelf mijn cheat kan invoeren!(tu)
zo hebben andere er ook nog wat aan.
okee, ik hoop op reactie
mvg sem
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo allemaal zoals jullie weten wil bijna iedereen wel een cheat/hack voor OSM en ik heb een manier gevonden, ja ik heb een manier gevonden om te cheaten ik heb hier ook bewijs voor : http://www.youtube.com/watch?v=ESEhBObz7mM
Als jullie ook zoals mij zoveel punten willen dan moetje even subben & Duimpje omhoog voor me vids en dan pik ik je er wel uit
*ik heb op het einde gezet dat het geen cheat/hack is omdat het anders niet op youtube mocht
de hack werkt niet alleen op punten maar ook op geld, en de goed heid vanje spelers
om deze cheat te doen heb ik absoluut NIET je w8woord ofzo nodig
dus kyk like, subs en uhmm reactie op vid en tja dat pm ik je wel
-D
hallo allemaal
ik weet hoe het voeld om gehackt te worden dit zijn emnsen die hacken je maar ik heb een hele goeie hack op osm beta 2.0 ik kan geen psk of sk op je acc ztten maar ik kan je spelers in 156 maken met 1 druk op de knop ik ben Niekjeee_ dat heb ik ook gedaan als je osm kent ken je mij ook
als je dat wilt stuur je ww en gb naar mij het duurt ongeveer 2 dagen en ik kijk niet altijd op me email dus het kan even duren
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?