hallo ik zoek dit spel al een tijdje maar dan de nederlandse er van wie kan mij hier aan helpen??
hildapetra schreef:
>
> je moet stallen bouwen tot dat er een zwart paard in staat ik
> geloof dat
> het er 5 of 6 moeten zijn.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJazeker, zit alleen nog met drie eieren in m'n maag, kan ze ff niet vinden maar kom ze vanzelf wel tegen.
op een gegeven moment loopt er in je dorp een konijn (wit, niet die van die man met z'n rode bloemen en paard enzo), als je die aanklikt verschijnt er een blauw cirkeltje onder hem je kan hem dan ook besturen, je kan 'm dus ook niet afschieten.
Breng het konijn naar de grot ingang rechts bovenin vlak bij de weg of rails tunnel.
daar moet je een lamp neerzetten en dan nog een keer proberen om het konijn erin te laten gaan, dan kan je je pionier de tunnel in laten gaan.
Je komt dan in hunted city, en da's een verhaal apart. hoor het wel als je er niet uit komt.
Als je die quest gedaan hebt dan heb je je stemmen allemaal, vergeet niet vaak te saven, want ik ging naar de verkiezingen toe en toen liep het spel vast en nu kan ik al die questen weer gaan doen, ben er dan wel weer een paar uur zoet mee, eerst dat zilver weg gehaald, kon opnieuw beginnen, en nou die vastloper pffff
succes;-)
Hoi
Ik speel ook al geruime tijd WW 3, en ik zit een beetje vast.
Ik meot de opdracht vervullen van:
Vind uit wie het geld van de stad steelt ( of zoiets) & Die ene vrouw wil graag bomen bij haar huis hebben, Nu he ik al tig bomen om haar huis geplanden sommigen zijn ook gegroeid… Maar de taak is nog steeds niet volbracht.
Kan iemand mij helpen?
groetjes Linda
PS: Is er ook een nederlandstalige site met allerlei tips/tricks/cheats? ( mijn engels is niet zo super goed dat ik t kan begrijpen. )
Hallo allemaal,
Ik wil jullie allemaal ff bedanken voor alle tricks.
Zonder jullie was ik ook vast blijven zitten in Earthquake valley.
Ik kwam echt niet verder maar ik zal het nu zeker voor elkaar krijgen.
Zal mijn gezin ook vast leuk vinden want ik vind het super verslavend:)
Nou ja, mocht het niet lukken dan zien jullie mij weer terug!
Veel plezier iedereen verder en game ze!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?