Ik speel nu een aantal dagen West Ward 3 maar ik kom niet langs de bandieten en mijn helpers gaan daar ook dood. Hoe moet ik nu verder?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEen wit konijn kun je vinden als je op 3 farms wortelen kweekt, dan komtíe vanzelf.
Probleem met de bandieten:
loop voorzichtig naar de bandieten en als ze achter je aankomen ren dan weg, zo lok je er steeds 1 naar je toe en kun je die met behulp van gunslingers of sherrif neerschieten. Steeds 1 voor 1 lokken en klaar. succes.
Hallo,
Ik weet niet wie mij kan helpen met het volgende.
Ik zit vast in westward 3. Ik zit in een level waar je verschillende stemmen moet krijgen van de bewoners. Nou kan je deze krijgen door andere mensen, van andere steden te helpen (een soort sub-levels)..Nou moet ik een populatie van 20 mensen krijgen, hoeveel huizen ik ook bouw, maar ik krijg er gewoon niet meer dan 15..(het is een vallei waar aardbevingen zijn, en er is veel brand bij je gebouwen) ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb, en mij kan helpen.
Alvast bedankt.
Het is inmiddels gelukt..Ben weet terug in de stad..
Weet jij toevallig ook hoe je die rode bloemen krijgt.
Zoek het hele land af, maar kan ze niet vinden. Heb ook al geprobeerd om dat hek open te krijgen, waar die kist achter staat.(misschien dat ze daar in zitten ofzo?)
Maar dat lukt niet..Nogmaals bedankt.
je moet bloembakken kopen
en ze water geven dan worden ze vanzelf rood.
daarna moet je een zilveren ring maken
moet je zelf hakken bij een zilvere hoop aan de linker kant
en dan naar de ijzerboer gaan.
en daarna moet je een wit konijn vangen als je wilt weten hoe dat moet
moet je ff bij anna de verhaal kijken.
succes
vg petra
Hoi Petra,
Bedankt voor je hulp.
Onderstaande heb ik via een walkthrough..
Voor de schat, moet je boven in,(de schat achter het hek). de linkerboom met dynamiet om laten vallen, (die pak je). dan ga je links onderin naar de grot die voor de helft onderwater ligt. Daar krijg je een box. Dan moet je rechts, waar de blauwe stenen liggen een well plaatsen. Dan moet je je karakter onderaan de well plaatsen en dan moet hij aangeven dat er een onderstaande stroom in de well is. Je karakter klimt dan in de well en komt bij het huisje er uit, dan naar het huisje slepen. Mocht hij dat niet doen,(in de well klimmen) dan moet je hem gelijk naar het huisje slepen. Ik ben er zelf al een hele tijd mee bezig. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Misschien lukt het jou wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?