Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Farm frenzy award

• Jolanda

Weet iemand hoe ik mijn laatste award kan winnen bij Farm Frenzy?

Ik moet alleen nog de award waarbij ik geen goederen mag aanklikken. Het lijkt mij dat dat dus moet gebeurden door die kat, maar mag ik ze wel aanklikken om te verkopen, anders kan ik nooit een level uitspelen. Wie helpt???????????

Jolanda.

• Yoery

verkopen wel, maar vanaf het veld in je magazijn mag je niets doen ook geen beren.

Alleen huisjes aanklikken, en vanuit je magazijn naar je auto en dieren kopen, meer mag je niet doen.

Oja beren in een kooi doen ook, maar niet meer.

• pieter

je moet een level nemen waar je met een kat begint .

daarna meot je er ook voor zorgen dat je geen goederen aan klikt en ook geen beeren in je warenhuis plaatst je mag ze aleen in een cel zetten.

en klik aleen maar huisjes aan of je water put verkopen mag maar je meot deze level ook uit spelen in goud of zilver dan heb je de award..

maar een vragje ik heb een probleem met de award dat je geen beren mag vangen oe kanik deze best halen ??

• pieter

ps voeg me evenetueel toe aan msn ik ben al langer aand sukelen met deze award tunningboy@msn.com

• Danielle

Hoe krijgen jullie die award van een vol warehouse??