Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

the sims 2 cheats voor de pc

• Marion

Weet iemand misschien een url van diverse cheats voor the sims 2.

En dan met name het schilderij, daar kun je alles groen mee maken en de kinderen naar de particuliere school laten gaan.

En de hand voor in de Universiteit.

Alles is welkom, na een crash van mijn pc, ben ik een heleboel kwijtgeraakt.

Het gaat dus om bestandjes waar een voorwerp wat de cheat is. Niet de opdrachten die je in het balkje kunt tikken.

Daar heb ik honderden van gezien op de geijkte cheat pagina's.

bedankt!!! groetjes Marion

• Marion

Niemand????

• rosalie

motherode- 50000 simdollars

kaching- 1000 simdollars

maxmotives- balkje groen

help- lijst cheats

Forcetwins- 2ling

• Marion

ja dat zijn dus de geijkte die je moet intikken in het balkje bovenin.

Het moet een site zijn waar ik die cheats kan downloaden, het zijn voorwerpen. Die zodanig zijn bewerkt dat ze fungeren als een cheat.

• christa

hoi hoi allemaal

weten jullie toevallig een code voor die blokkjes weg te halen ???

x christa

• marion

Jaha die is er wel, ga ff voor je kijken

• marion

oke, meis hier is een link naar de site toe. Ff zoeken of het daar bij staat.

http://www.insidegamer.nl/pc/desims2/cheats

• Imaan

Ik heb een cheat die je in de buurt kan intikken en dan moet je naar famillie maken en dan shift n (de cheat is Boolprop TestingCheatsenabled true)

dan krijg je nieuwe haarstyles en andere kleding, als je denkt “Waar zijn die haarstyles en andere kleding?” nou dat is simpel, eerst had ik ook het zelfde, de nieuwe dingen staan helemaal achterin, die zelfde cheat kan je ook gebruiken als je hem weer in de buurt intikt en dan in met een poppetje aan het spelen bent dan kan je de behoeftes, dinge van sterrenbeeld en de dingen o.a koken ect. Maar als je shift inhoud en op een poppetje of voorwerp klikt dan komen er allemaal opties te staan int engels.

Groetjes Imaan

• Skingirl

Kweet iets, typ bij google in: cheats sim 2 pc, en je vind resultaten, dan die van insidegamer bekijken, maar als je alle beschikbare cheats wil, druk dan CTR+SHIR+C tegelijk in! Dan zie je een balkje, typ daar help, dan zie je alle cheats :)

• Lexii_

Yo !

kzen lexi en kzen nen enorme sims-fan, kan dus uk nie wachteh tot da de sims 3 uit is, 4 juni 2009

euhm…

ahjah ; een code vr money : motherlode

iedereen weet wel hoe ge da moet intype eh in da balksken

as ge het nie weet ; tis dus azo ea >>>>>> ctrl + shift + c

en dan komt er een wit balksken vn bove in u scherm….

Greetz

Lexii