Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

westward2

• sidonia

Hallo,

Weet iemand hoe ik de gatekey vind in het level Bandit Base in Westward? Ik moet zoeken bij swimming holes, maar kan er niet bijkomen….

Iemand enig idee?

Gr Sid

• Karin

Om de sleutels te vinden moet je het volgende doen:

Bouw een put bij de ‘koeienbegraafplaats’ boven in je scherm. Je vindt hier een oude sleutel.

Zorg ervoor dat je held op het linkereiland zit. Koop dynamiet en blaas het hekje weg zodat je naar de man links in beeld kunt lopen. Daar loop je langs een pool en vindt je held vanzelf de sleutel.

Sloop de brug die je hebt gebouwd om op het linkereiland te komen. Als je het hekje eenmaal hebt opgeblazen kun je de rivier inlopen. Waar dat precies is zie je aan de grond. Als je door de rivier loopt kun je naar de pool lopen die eerder niet bereikbaar was, daar ligt de 2e sleutel.

Succes!sidonia schreef:

>

> Hallo,

>

> Weet iemand hoe ik de gatekey vind in het level Bandit Base

> in Westward? Ik moet zoeken bij swimming holes, maar kan er

> niet bijkomen….

> Iemand enig idee?

>

> Gr Sid

• Desiree

Karin,

Je haalt nu 2 quests door elkaar heen.

De put bij de 3 koeienskeletten krijg je een sleutel, met deze sleutel kun je aan de overkant (rechts onderin beeld) naareen vervallen huis. Bij dit huis krijg je weer een sleutel. Met deze sleutel kun je een mijnschacht openen, hiervoor moet je eerst een brug er naar toe bouwen, hier zitten 100 goudstukken en 100 houtblokken in.

De gatekey krijg je inderdaad zoals jij hebt verteld, maar deze is om de deuren van de bandieten basis te openen.

Groetjes,

Desi

• Desiree

Mochten er nog meer vragen zijn, ik heb het spelletje al helemaal uitgespeeld, en alle awards ook gekregen.

Desi

• Annelies

Weet iemand waar je de volledige versie gratis kunt downloaden?

• Desiree

Annelies,

Kijk even een stukje hieronder bij het andere topic van Westward 2.

Bij mijn bericht van 20 april jl. staat de link.

Groetjes,

Desi

• Desiree

Zie dat je het spel al uit hebt. Ik ben nog maar net begonnen. Het werkt ook niet supergoed bij mij omdat ik geen Direct x 9.0 kan downloaden denk ik. Maar goed.

Ik snap iets niet bij waar ik ben. Ik heb de bruggen gebouwd, ik speel trouwens met Maureen als hoofdrol, om naar de overkant te komen. De lumbermill is er nog. Maar zodra ik die bruggen overloop en ik aan de overkant sta, komen er banieten uit de barrels en blijven schieten. Maureen valt iedere keer neer en komt dan weer bij. Maar er gebeurt voor de rest niets. Wat moet ik doen om verder te komen hier?

Hoop dat je me kunt helpen.

CARINA

Desiree schreef:

>

> Mochten er nog meer vragen zijn, ik heb het spelletje al

> helemaal uitgespeeld, en alle awards ook gekregen.

>

> Desi

• jako

als ik in de rivier ben en naar de plaats wil waar je niet in kon ,

dan geraak ik niet verder op het moment dat maureen in de rievier ter hoogte van een verhoging van de grond links van haar boven

wat moet ik doen om toch aan het tweede gedeelte van de sleutel te geraken

• Desiree

Hoi,

Dan moet je de bandieten neerschieten, als ze allemaal dood zijn, kun je weer verder.

Groetjes Desi

• Desiree

Jako,

Kun je iets preciezer zeggen wat je nu precies wilt weten?

Desi